ا
-
ابن علی حیدری، علی اکبر
فناوری اپتوفلویدیک [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 32-44]
-
اچرش، شیدا
نقد و بررسی کتاب "ریاضیات برای معلمان(نسخه ی مدرس)" [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 1-6]
-
احمد پور، اسرافیل
تحلیلخطاهایدانشآموزان پسرپایة هشتم درحل مسائلکلامی معادلةخطی براساس الگوی نیومن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 21-31]
-
اقبالی، علی
تأثیر کاربرد مفاهیم فیزیک در آموزش مفاهیم مشتق و انتیگرال بر انگیزش تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 1-9]
-
اکبرنژاد، میلاد
تحلیل محتوای فصل اول شیمی سال دهم (کیهان؛ زادگاه الفبای هستی) بر اساس روش فعال و غیرفعال بودن ویلیام رومی [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 39-49]
-
الیاسی، سید نوید
شناسایی اثر متقابل ریاضی و فیزیک در آموزش فیزیک در حوزه PCK [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 65-77]
-
امانی، وحید
کاربرد پژوهش های شیمی در حوزه های آموزشی و تحقیقاتی زیست شناسی: کمپلکسهای پلاتین(II)، پلاتین(IV) و طلا(III) در درمان بیماری سرطان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 28-54]
-
اناری نژاد، عباس
ارزیابی کارایی درونی برنامه درسی دوره کارشناسی آموزش ریاضی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 21-30]
-
اندیشمند، نیکو
شناسایی آسیب ها و کارکردهای برنامه درسی کارورزی از دیدگاه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه موردی در گروه های علوم پایه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 44-57]
ت
-
تات، سودابه
بررسی بدفهمی ها در مبحث نامعادلات پایه نهم [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 7-12]
ج
-
جلیلیان، بهروز
تجربیات آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 13-20]
ح
-
حبیبی، ملوک
تحلیل خطاهای دانشآموزان چهارم تجربی در حل مسائل کلامی کاربرد مشتق بر اساس مدل نیومن در شهرستان سمیرم [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 1-25]
-
حق خواه، ساره
استفاده از سازمان دهنده های گرافیگی در آموزش ریاضیات [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 1-13]
د
-
دژکوهی، محمدجواد
ارزیابی کارایی درونی برنامه درسی دوره کارشناسی آموزش ریاضی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 21-30]
ذ
-
ذبایحی، امیرحسین
تحلیل محتوای فصل اول شیمی سال دهم (کیهان؛ زادگاه الفبای هستی) بر اساس روش فعال و غیرفعال بودن ویلیام رومی [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 39-49]
ر
-
رضایی، رسول
تأثیر کاربرد مفاهیم فیزیک در آموزش مفاهیم مشتق و انتیگرال بر انگیزش تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 1-9]
-
رضایی، صفیه
تجربیات آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 13-20]
س
-
سعادتی، مسعود
مطالعه و بررسی میزان درک دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی درباره مفاهیم مربوط به الکتروشیمی و مقایسه نتایج آن با دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 71-85]
ش
-
شایسته فر، پروانه
مشکلات مربوط به درک فرآیند فتوسنتز در بین دانشآموزان ششم ابتدایی (مطالعه موردی در یکی از مدارس ابتدایی شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 26-34]
ص
-
صابری، مجتبی
تحلیل خطاهای دانشآموزان چهارم تجربی در حل مسائل کلامی کاربرد مشتق بر اساس مدل نیومن در شهرستان سمیرم [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 1-25]
ع
-
عالمیان، وحید
تحلیلخطاهایدانشآموزان پسرپایة هشتم درحل مسائلکلامی معادلةخطی براساس الگوی نیومن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 21-31]
-
عالمیان، وحید
تحلیل خطاهای دانشآموزان چهارم تجربی در حل مسائل کلامی کاربرد مشتق بر اساس مدل نیومن در شهرستان سمیرم [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 1-25]
-
عبدالهی، مهدی
تحلیل محتوای فصل اول شیمی سال دهم (کیهان؛ زادگاه الفبای هستی) بر اساس روش فعال و غیرفعال بودن ویلیام رومی [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 39-49]
-
عظیم پور، سهراب
نقش ترسیم در استدلال های هندسی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 35-43]
-
علویان، فیروزه
مشکلات مربوط به درک فرآیند فتوسنتز در بین دانشآموزان ششم ابتدایی (مطالعه موردی در یکی از مدارس ابتدایی شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 26-34]
غ
-
غلامی، اعظم
کاربرد پژوهش های شیمی در حوزه های آموزشی و تحقیقاتی زیست شناسی: کمپلکسهای پلاتین(II)، پلاتین(IV) و طلا(III) در درمان بیماری سرطان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 28-54]
-
غلامی، اعظم
شناسایی آسیب ها و کارکردهای برنامه درسی کارورزی از دیدگاه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه موردی در گروه های علوم پایه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 44-57]
ف
-
فخاری، حمیده
نقدی بر آموزش علوم پایه در ایران معاصر [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 14-20]
-
فنون، فرنوش
تجربیات آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 13-20]
ق
-
قربانی، محمدرضا
تحلیل محتوای بخش جانوری کتاب زیست شناسی پایه یازدهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 55-70]
-
قربانی، محمدرضا
شناسایی آسیب ها و کارکردهای برنامه درسی کارورزی از دیدگاه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه موردی در گروه های علوم پایه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 44-57]
ک
-
کریمی، ناصر
تأثیر کاربرد مفاهیم فیزیک در آموزش مفاهیم مشتق و انتیگرال بر انگیزش تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 1-9]
-
کریمی، ناصر
شناسایی اثر متقابل ریاضی و فیزیک در آموزش فیزیک در حوزه PCK [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 65-77]
-
کمالیان فر، احمد
ماهیت، منابع و توسعه دانش موضوعی – تربیتی معلمان فیزیک از دیدگاه مگنوسان [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 45-54]
م
-
محمدنیا، لیلا
بررسی بدفهمی ها در مبحث نامعادلات پایه نهم [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 7-12]
-
ملخاصی، علی
رﯾﺎﺿﯿﺎت و آﻣﻮزش ﺣﺮﻓﻪ ای در ﮐﺸﻮرﻫﺎی ﻫﻠﻨﺪ، ﻧﺮوژ و ﮐﺎﻧﺎدا [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 31-38]
-
منتظرغیب، مصطفی
تحلیل محتوای بخش جانوری کتاب زیست شناسی پایه یازدهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 55-70]
-
موسی پور، منصوره
تحلیل محتوای کتاب های ریاضی پایه دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک چاپ 1397، بر اساس رویکرد مدل سازی و کاربردها [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 19-27]
-
موسی پور عسکری، بتول
بررسی مولفه های هویت ملی در کتاب ریاضی و آمار 1 پایه دهم [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 10-18]
-
موسی پور عسکری، بتول
تحلیل فصل تابع کتاب ریاضی و آمار 2 پایه یازدهم بر اساس سه الگوی مختلف [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 50-59]
ن
-
ناموری، الهه
تجربیات آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 13-20]
-
نوروزی طاهری، حامد
بررسی تاثیر آموزش و ارزشیابی زیست شناسی پایه دهم به روش عملیاتی بر سطوح یادگیری دانش آموزان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 58-64]
و
-
واحدی، حسین
تأثیر کاربرد مفاهیم فیزیک در آموزش مفاهیم مشتق و انتیگرال بر انگیزش تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 1-9]
ی
-
یوسفی، یوسف
نقدی بر آموزش علوم پایه در ایران معاصر [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 14-20]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد