آ
-
آزادی، نفیسه
مقایسه تطبیقی محتوای کُتب ریاضی پایه اول ابتدایی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران از نظر شاخص درگیری یادگیرنده [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 22-34]
-
آقازیارتی، محسن
مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی ایران و ژاپن در دوره متوسطه دوم [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 38-49]
ا
-
ابراهیمی، صلاح الدین
بررسی وضعیت مولفه های اثربخشی کلاس درس ریاضی در مدارس ابتدایی دولتی منطقه دو شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 60-69]
-
اچرش، شیدا
تحلیل فصل کسر کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی براساس چهار الگوی مختلف [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 55-66]
-
امانی، وحید
بررسی کج فهمی های رایج دانش آموزان دوره ی دوم متوسطه و دانشجو معلمان رشته ی آموزش شیمی در مفاهیم سینتیک شیمیایی، جرم اتمی – مول و انحلال پذیری و مقایسه آن ها با یکدیگر [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 1-13]
-
امیری، فاطمه
رویکرد استم و الزامات پیادهسازی آن در ایران [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 47-49]
-
امیری، محمد امین
تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی اول، دوم و سوم ابتدایی براساس الگوی نمایش اجزای مریل [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 50-62]
پ
-
پور تقی کوهبنه، بهاره
راهبردهایی برای ارتقای توانایی حل مسئله در ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-46]
ت
-
تقی پور، آمنه
راهبردهایی برای ارتقای توانایی حل مسئله در ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-46]
ج
-
جلالی، حوا
تأثیر آموزش مجازی بر میزان یادگیری درس زیست شناسی در دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهرستان دلگان [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 1-21]
ح
-
حبیبی، ملوک
بررسی میزان درک و فهم دانش آموزان سال چهارم متوسطه از مفهوم انتگرال در چارچوب نظریه ی APOS [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 22-37]
-
حبیبی، ملوک
تأثیر بهکارگیری مدل حل مسئله پولیا در کاهش خطای نیومن دانش آموزان در حل مسائل مربوط به ترکیبیات پایه دهم رشته ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 25-38]
-
حبیبی، ملوک
بازنمایی های چندگانه و نقش آن در یادگیری معنادار اندازه گیری [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 1-15]
-
حسینی، امیرمسعود
بررسی کج فهمی های رایج دانش آموزان دوره ی دوم متوسطه و دانشجو معلمان رشته ی آموزش شیمی در مفاهیم سینتیک شیمیایی، جرم اتمی – مول و انحلال پذیری و مقایسه آن ها با یکدیگر [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 1-13]
-
حق خواه، ساره
طراحی یک الگوی آموزش شبکه ای جهت اثبات قضایا در ریاضیات با استفاده از نقشه مفهومی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 63-72]
خ
-
خیرآبادی، محمدنبی
بررسی ساحت هنری و زیبایی شناختی کتاب ریاضی سوم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 39-47]
ر
-
راعی، فاطمه
اهمیت معلمان زن در عرصه آموزش ریاضیات [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 50-58]
-
رجائی، سید مهدی
بررسی تفاوت های جنسیتی، در انگیزش تحصیلی و معنای تحصیل دانشجویان رشته های آموزش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 16-24]
ز
-
زمانی، کوثر
مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی ایران و ژاپن در دوره متوسطه دوم [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 38-49]
س
-
سعیدی، علی
تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی عملکرد و استدلال ریاضی دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 59-67]
-
سیفی، علی
بررسی وضعیت مولفه های اثربخشی کلاس درس ریاضی در مدارس ابتدایی دولتی منطقه دو شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 60-69]
ش
-
شرفی، داریوش
مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی ایران و ژاپن در دوره متوسطه دوم [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 38-49]
-
شیروانی شیری، علی
مقایسه تطبیقی محتوای کُتب ریاضی پایه اول ابتدایی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران از نظر شاخص درگیری یادگیرنده [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 22-34]
ص
-
صادقی، میلاد
بازنمایی های چندگانه و نقش آن در یادگیری معنادار اندازه گیری [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 1-15]
ط
-
طالبی، احسان
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398 [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 25-41]
-
طاوسی سیمکانی، رقیه
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398 [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 25-41]
ع
-
عالمیان، وحید
بررسی میزان درک و فهم دانش آموزان سال چهارم متوسطه از مفهوم انتگرال در چارچوب نظریه ی APOS [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 22-37]
-
عالمیان، وحید
تأثیر بهکارگیری مدل حل مسئله پولیا در کاهش خطای نیومن دانش آموزان در حل مسائل مربوط به ترکیبیات پایه دهم رشته ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 25-38]
-
عالمیان، وحید
بازنمایی های چندگانه و نقش آن در یادگیری معنادار اندازه گیری [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 1-15]
-
علویان، فیروزه
بررسی اثر دانش محتوا (CK) بر روی پداگوژی دانش محتوا (PCK) مبحث فتوسنتز در برخی دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی (مطالعه موردی) [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 14-24]
غ
-
غلامی، اعظم
تأثیر آموزش مجازی بر میزان یادگیری درس زیست شناسی در دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهرستان دلگان [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 1-21]
ف
-
فراست، حسین
تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی اول، دوم و سوم ابتدایی براساس الگوی نمایش اجزای مریل [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 50-62]
ق
-
قادرپور، ادریس
تربیت بدنی تلفیقی و آموزش مفاهیم ریاضی [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 1-12]
-
قایدی، مهدی
بررسی میزان درک و فهم دانش آموزان سال چهارم متوسطه از مفهوم انتگرال در چارچوب نظریه ی APOS [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 22-37]
ک
-
کدخدایی، محبوبه السادات
بررسی تفاوت های جنسیتی، در انگیزش تحصیلی و معنای تحصیل دانشجویان رشته های آموزش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 16-24]
-
کرمی، زهرا
بررسی تفاوت های جنسیتی، در انگیزش تحصیلی و معنای تحصیل دانشجویان رشته های آموزش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 16-24]
-
کزازی، زهرا
بررسی وضعیت مولفه های اثربخشی کلاس درس ریاضی در مدارس ابتدایی دولتی منطقه دو شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 60-69]
-
کشاورز، الهه
بکارگیری تفکر طراحی در یادگیری انواع شبکه بلور [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 67-76]
-
کل صفتان، محمد رضا
رویکرد استم و الزامات پیادهسازی آن در ایران [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 47-49]
گ
-
گرزین نژاد، مرتضی
الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر یادگیری زایشی درس ریاضی پایه ی ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 48-59]
ل
-
لطفی نژاد، علی
تأثیر بهکارگیری مدل حل مسئله پولیا در کاهش خطای نیومن دانش آموزان در حل مسائل مربوط به ترکیبیات پایه دهم رشته ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 25-38]
م
-
محمد پور، فاطمه
ساخت ساختار های نانوصفحه- میکروکره ای اکسید روی به روش شیمیایی مرطوب و استفاده از آن ها در سلول های خورشیدی رنگدانه ای [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 47-54]
-
مرادی، محمود
ساخت ساختار های نانوصفحه- میکروکره ای اکسید روی به روش شیمیایی مرطوب و استفاده از آن ها در سلول های خورشیدی رنگدانه ای [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 47-54]
-
مزارعی، مصطفی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398 [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 25-41]
-
مشکبید، فاطمه
بکارگیری تفکر طراحی در یادگیری انواع شبکه بلور [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 67-76]
-
مهاوی، مهدی
تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی اول، دوم و سوم ابتدایی براساس الگوی نمایش اجزای مریل [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 50-62]
-
موسی پور، منصوره
اثبات در ریاضی مدرسه ای، چرا؟ [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 13-21]
-
موسی پور، منصوره
راهبردهایی برای ارتقای توانایی حل مسئله در ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-46]
-
میرسلیمانی، محمد حسین
تربیت بدنی تلفیقی و آموزش مفاهیم ریاضی [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 1-12]
-
میرمحمدی، سیدمهدی
مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی ایران و ژاپن در دوره متوسطه دوم [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 38-49]
ن
-
نادریان، مسعود
تربیت بدنی تلفیقی و آموزش مفاهیم ریاضی [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 1-12]
-
نوربخش، جواد
بررسی ساحت هنری و زیبایی شناختی کتاب ریاضی سوم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 39-47]
-
نوری، رضا
بررسی کج فهمی های رایج دانش آموزان دوره ی دوم متوسطه و دانشجو معلمان رشته ی آموزش شیمی در مفاهیم سینتیک شیمیایی، جرم اتمی – مول و انحلال پذیری و مقایسه آن ها با یکدیگر [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 1-13]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد