آ
-
آزادی، نفیسه
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پنجم دبستان از منظر شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 58-67]
-
آقایی، سهراب
اهمیت آموزش مکانیک کوانتومی در متوسطه دوره دوم و بررسی بدمفهومش دانشآموزان در دوگانگی موج-ذره [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 1-9]
ا
-
ابراهیمی، صلاح الدین
رابطه خلاقیت معلمان با اثربخشی تدریس ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 20-35]
-
ابن علی، علی اکبر
استفاده از راهبرد تشبیه در آموزش علوم [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 40-47]
-
اصفهانی زاده، امین
رابطه خلاقیت معلمان با اثربخشی تدریس ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 20-35]
-
افشاری، مجید
استفاده از راهبرد تشبیه در آموزش علوم [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 40-47]
-
امانی، وحید
تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم بر اساس مقولههای ویلیام رومی و به روش آنتروپی شانون [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 59-72]
-
امیری، فاطمه
کنترل اثرراشبا و میدان مغناطیسی بر رفتار دینامیکی حالتهای اسپینی یک الکترون در یک نقطه کوانتومی دوبعدی ناهمسانگرد [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 10-21]
ب
-
بوربور، فاطمه
شناسایی ضعف دانشآموزان در مبحث حرکت دایرهای یکنواخت و تحلیل نیرو و شتاب مرکزگرا [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 51-58]
پ
-
پاییز، عاطفه
تحلیل و مقایسه محتوای مبحث تنفس سلولی در کتابهای زیستشناسی دوره دوم متوسطه در کشورهای ایران و ترکیه مبتنی بر روش ویلیام رومی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 1-12]
-
پور تقی کوهبنه، بهاره
بررسی بدفهمی های موجود در مبحث کسر ریاضی دوره ابتدایی و راهکارهایی برای رفع آن ها [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 1-9]
-
پورقاز، شیرین
تاثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده بر اضطراب ریاضی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 13-30]
ت
-
تقی پور، آمنه
بررسی بدفهمی های موجود در مبحث کسر ریاضی دوره ابتدایی و راهکارهایی برای رفع آن ها [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 1-9]
-
توماج، عبدالجلال
تاثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده بر اضطراب ریاضی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 13-30]
ج
-
جلیلیان، بهروز
تدریس مفهومی فیزیک همراه با مهارتهای زندگی و معرفت دینی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 31-37]
-
جمالی، محمد رضا
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پنجم دبستان از منظر شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 58-67]
چ
-
چشمه خاور، امیرحسین
رویکردهای آموزش شیمی از دیدگاه دانشجو معلمان دوره کارورزی: گذر از روش های سنتی به رویکردهای فعال تدریس [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 52-62]
ح
-
حق خواه، ساره
راهکارهای پیشگیری و اصلاح بدفهمی های ریاضی (یک مطالعه کیفی) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 24-37]
خ
-
خلیلی کلاکی، زری
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه نهم با تکنیک ویلیام رومی و طبقه بندی بلوم [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 30-39]
-
خلیلی کلاکی، زری
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه هفتم با تکنیک ویلیام رومی، عوامل خلاقیت گیلفورد و حیطه شناختی اندرسون [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 10-23]
د
-
داوودی، آذر
راهکارهای پیشگیری و اصلاح بدفهمی های ریاضی (یک مطالعه کیفی) [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 24-37]
-
درویشی سلوکلایی، داود
ارزیابی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی ریاضی با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 63-74]
-
دهقاندار، محمد
ارزیابی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی ریاضی با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 63-74]
ر
-
رزاقیان گرمرودی، زهرا
تاثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده بر اضطراب ریاضی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 13-30]
-
رضائیان، لیلا
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی سال دوازدهم تجربی بر اساس اهداف آموزشی مریل [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 48-57]
-
رضایی، صفیه
تدریس مفهومی فیزیک همراه با مهارتهای زندگی و معرفت دینی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 31-37]
-
ریاحی اصطهباناتی، فاطمه
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی سال دوازدهم تجربی بر اساس اهداف آموزشی مریل [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 48-57]
س
-
سودی، حورا
تحلیل و مقایسه محتوای مبحث تنفس سلولی در کتابهای زیستشناسی دوره دوم متوسطه در کشورهای ایران و ترکیه مبتنی بر روش ویلیام رومی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 1-12]
-
سیفی، علی
رابطه خلاقیت معلمان با اثربخشی تدریس ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 20-35]
ش
-
شعبانی، فرزاد
شناسایی ضعف دانشآموزان در مبحث حرکت دایرهای یکنواخت و تحلیل نیرو و شتاب مرکزگرا [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 51-58]
-
شیروانی شیری، علی
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پنجم دبستان از منظر شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 58-67]
ع
-
عسکری رباطی، غلامحسین
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه نهم با تکنیک ویلیام رومی و طبقه بندی بلوم [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 30-39]
-
عسکری رباطی، غلامحسین
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه هفتم با تکنیک ویلیام رومی، عوامل خلاقیت گیلفورد و حیطه شناختی اندرسون [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 10-23]
-
عظیم پور، سهراب
تحلیل محتوای کتاب هندسهی 1 پایهی دهم رشتهی ریاضی و فیزیک براساس روش ویلیام رومی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 38-47]
-
عظیمی، محمد
تحلیل محتوای درس علوم تجربی پایه سوم دبستان بر اساس مفروضه های نظام سلامت در مدارس جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 38-50]
غ
-
غظنفری، امیر مهدی
رویکردهای آموزش شیمی از دیدگاه دانشجو معلمان دوره کارورزی: گذر از روش های سنتی به رویکردهای فعال تدریس [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 52-62]
ق
-
قراغانی، محمدرضا
اهمیت آموزش مکانیک کوانتومی در متوسطه دوره دوم و بررسی بدمفهومش دانشآموزان در دوگانگی موج-ذره [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 1-9]
ک
-
کریمی، ناصر
تاثیر یادگیری پروژه محور بر نگرش تحصیلی دانش آموزان در درس فیزیک [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 48-56]
-
کریمی زاده، امین
رویکردهای آموزش شیمی از دیدگاه دانشجو معلمان دوره کارورزی: گذر از روش های سنتی به رویکردهای فعال تدریس [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 52-62]
-
کزازی، زهرا
رابطه خلاقیت معلمان با اثربخشی تدریس ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 20-35]
گ
-
گرزین نژاد، مرتضی
ارزیابی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی ریاضی با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 63-74]
م
-
محمودلو، علی
تحلیل و مقایسه محتوای مبحث تنفس سلولی در کتابهای زیستشناسی دوره دوم متوسطه در کشورهای ایران و ترکیه مبتنی بر روش ویلیام رومی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 1-12]
-
مفاخری، شیوا
درآمدی بر ضرورت آموزش" ریاضی فازی" به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و معلمان ابتدایی [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 22-29]
-
ملخاصی، علی
چراییهای مفهوم حد و کاربرد آن [دوره 6، شماره 19، 1399، صفحه 1-9]
-
منصوری، سجاد
تحلیل محتوای کتاب هندسهی 1 پایهی دهم رشتهی ریاضی و فیزیک براساس روش ویلیام رومی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 38-47]
-
منوچهری زاده، الهام
شناسایی کج فهمیهای دانشجومعلمان علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان دربارهی مفاهیم گرما و دما و مقایسهی نتایج آن با رشتهی تحصیلی دبیرستانی آنها [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 36-51]
-
موسی پور، منصوره
بررسی بدفهمی های موجود در مبحث کسر ریاضی دوره ابتدایی و راهکارهایی برای رفع آن ها [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 1-9]
ن
-
ناظمیان، صدیقه
مقایسه ی تاثیر روش های نوین آزمایشگاهی آموزش علوم تجربی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هفتم [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 10-19]
-
ناموری، الهه
تدریس مفهومی فیزیک همراه با مهارتهای زندگی و معرفت دینی [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 31-37]
-
نوری، رضا
تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم بر اساس مقولههای ویلیام رومی و به روش آنتروپی شانون [دوره 6، شماره 18، 1399، صفحه 59-72]
و
-
واحدی، حسین
تحلیل محتوای کتاب هندسهی 1 پایهی دهم رشتهی ریاضی و فیزیک براساس روش ویلیام رومی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 38-47]
-
واحدی، حسین
تاثیر یادگیری پروژه محور بر نگرش تحصیلی دانش آموزان در درس فیزیک [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 48-56]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد