نویسنده = %D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85 %D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B9%DB%8C %DA%A9%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%B1%DB%8C
بررسی سیستماتیک مدل 5E در آموزش علوم تجربی: پیشنهاد یک مدل آموزشی مبتنی بر STEM

دوره 9، شماره 30، خرداد 1402

ابراهیم زارعی کیاسری؛ مجتبی یحیی نژاد؛ بنیامین غنا


منظور از آموزشSTEM چیست؟ مروری بر پژوهش‌های انجام شده

دوره 8، شماره 29، اسفند 1401، صفحه 101-110

ابراهیم زارعی کیاسری؛ بنیامین غنا


تحلیل محتوای بخش‌های شیمی کتاب‌های علوم تجربی دوره‌ی ابتدایی بر اساس روش ویلیام رومی

دوره 7، شماره 22، خرداد 1400، صفحه 21-31

سحر امیری رودباری؛ ابراهیم زارعی کیاسری


کاوشی در دنیای ذرات زیر اتمی

دوره 2، شماره 3، تیر 1395، صفحه 12-18

ابراهیم زارعی کیاسری؛ فرهاد آق


فوتوکاتالیز؛ اصول و برخی کاربردها

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 15-22

ابراهیم زارعی کیاسری