کلیدواژه‌ها = تحلیل محتوا
بررسی محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در مبحث اصطکاک با کمک مدل ارزشیابی SOLO

دوره 9، شماره 30، خرداد 1402، صفحه 1-15

زهرا زینلی؛ فاطمه احمدی کلاته احمد


تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی

دوره 7، شماره 24، آبان 1400، صفحه 1-19

آوا کندری؛ اعظم قادری روسنگ؛ شهلا مسلمی


تحلیل محتوای مباحث زیستی کتب علوم تجربی پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک ویلیام رومی

دوره 7، شماره 24، آبان 1400، صفحه 72-83

حاتم احمدی؛ معصومه جلیلیان؛ محمد آبیاری؛ رقیه یاری


ارزیابی و سنجش توانایی کتاب درسی علوم تجربی پنجم ابتدایی

دوره 7، شماره 23، شهریور 1400، صفحه 50-60

امین گلشن؛ محمد عظیمی


تحلیل محتوای زیست‌شناسی پایه یازدهم (۱۳۹۹-۱۴۰۰) به روش رومی

دوره 7، شماره 23، شهریور 1400، صفحه 102-124

مهسا مروتی سیبنی؛ هما درویش متولی؛ زهرا مروتی سبینی؛ سمیه کی پور


تحلیل محتوای بخش‌های شیمی کتاب‌های علوم تجربی دوره‌ی ابتدایی بر اساس روش ویلیام رومی

دوره 7، شماره 22، خرداد 1400، صفحه 21-31

سحر امیری رودباری؛ ابراهیم زارعی کیاسری


تحلیل محتوای کتاب هندسه‌ی 1 پایه‌‎ی دهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک براساس روش ویلیام رومی

دوره 6، شماره 21، اسفند 1399، صفحه 38-47

سهراب عظیم پور؛ حسین واحدی؛ سجاد منصوری


تحلیل محتوای کتاب ریاضی پنجم دبستان از منظر شاخص خلاقیت گیلفورد

دوره 6، شماره 21، اسفند 1399، صفحه 58-67

علی شیروانی شیری؛ محمد رضا جمالی؛ نفیسه آزادی


تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه نهم با تکنیک ویلیام رومی و طبقه بندی بلوم

دوره 6، شماره 19، شهریور 1399، صفحه 30-39

غلامحسین عسکری رباطی؛ زری خلیلی کلاکی


تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی سال دوازدهم تجربی بر اساس اهداف آموزشی مریل

دوره 6، شماره 19، شهریور 1399، صفحه 48-57

فاطمه ریاحی اصطهباناتی؛ لیلا رضائیان


تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398

دوره 5، شماره 16، آذر 1398، صفحه 25-41

رقیه طاوسی سیمکانی؛ مصطفی مزارعی؛ احسان طالبی


بررسی مولفه های هویت ملی در کتاب ریاضی و آمار 1 پایه دهم

دوره 4، شماره 10، خرداد 1397، صفحه 10-18

بتول موسی پور عسکری