@article { author = {Gorzinnezhad, Morteza}, title = {Understanding conceptual questions in the recognition of Mathematical misperseption Students of the sixth leg , a pattern for education}, journal = {}, volume = {3}, number = {9}, pages = {51-65}, year = {2017}, publisher = {}, issn = {2645-3649}, eissn = {2645-3649}, doi = {}, abstract = {Given the change of textbooks with the new approach of teaching and the importance of process goals in the basic maths book , the need for change in the evaluation methods is in the teaching process . The conceptual questions are diverging with the structure of diverging concepts , challenging concepts that are taught , the conditions for the purposes and skills of the process that the dominant spirit provides for mathematical concepts and concepts to improve understanding and understanding of students in math . This paper proposes a paradigm in class research to facilitate classroom research , through the contribution of conceptual questions to students ' maths knowledge through the role of students in mathematical studies , in order to achieve the achievement of knowledge , attitudinal and skill goals in teaching teachers and learning students . the method of research in this paper is descriptive and library of research conducted by teachers and research groups .}, keywords = {conceptual questions,process goals,Misunderstanding,relational learning,Research}, title_fa = {آشنایی با سوالات مفهومی در شناخت بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه ششم، الگویی برای درس پژوهی}, abstract_fa = {با توجه به تغییر کتاب های درسی با رویکرد جدید تدریس و اهمیت اهداف فرایندی در کتاب ریاضی پایه ششم، نیاز به تغییر در روش های ارزشیابی در فرایند تدریس می باشد، سوالات مفهومی با ساختار واگرا بودنش، و با چالش کشاندن مفاهیم آموزش داده شده، شرایط را برای اهداف و مهارت های فرایندی که روح حاکم بر مفاهیم و موضوعات ریاضی مهیا می کند تا درک و فهم دانش آموزان در درس ریاضی بهبود یابد و ارزشیابی در خدمت یادگیری قرار گیرد، مقاله حاضر برای تسهیل در فرایند پژوهشهای کلاسی، الگویی در درس پژوهی در درس ریاضی از طریق نقش سوالات مفهومی در شناخت بدفهمی های ریاضی دانش آموزان در پایه ششم پیشنهاد می دهد، تا از طریق شناخت بدفهمی های دانش آموزان در درس ریاضی، منجر به تحقق اهداف دانشی، نگرشی و مهارتی در تدریس معلمان و یادگیری دانش آموزان شود. روش پژوهش در این مقاله از نوع توصیفی و کتابخانه ای می باشد که با تجربه هایی در جمع معلمین و گروه های درس پژوهی تهیه شده است.}, keywords_fa = {سوالات مفهومی,اهداف فرایندی,بدفهمی,یادگیری رابطه ای,درس پژوهی}, url = {https://basicscience.cfu.ac.ir/article_599.html}, eprint = {https://basicscience.cfu.ac.ir/article_599_be9d074a34c3eee09293df7868c0e843.pdf} }