الگوریتم یادگیری رقابتی حالت‌‌های کوانتومی

دوره 8، شماره 29، اسفند 1401، صفحه 61-73

ناصر کریمی؛ مرضیه یحیوی؛ سید محمود عبداله پور حسینی؛ زینب شجیع؛ معصومه یحیوی


طراحی چند رسانه ای و بررسی اثر آن در پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش آموزان یازدهم تجربی مدرسه حضرت قائم فریمان

دوره 9، شماره 31، شهریور 1402، صفحه 61-68

محمد ابراهیمی دباغ؛ سیدعباس میرشجاعان حسینی؛ علی حبیبی


تحلیل محتوای مباحث زیستی کتب علوم تجربی پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک ویلیام رومی

دوره 7، شماره 24، آبان 1400، صفحه 72-83

حاتم احمدی؛ معصومه جلیلیان؛ محمد آبیاری؛ رقیه یاری


بررسی دیدگاه های فلسفی فیزیکدانان قرن بیستم

دوره 7، شماره 22، خرداد 1400، صفحه 74-85

یوسف یوسفی؛ حمیده فخاری


روشی ساده و قابل اجرا در کلاس درس برای اندازه گیری رسانش گرمایی

دوره 8، شماره 29، اسفند 1401، صفحه 74-80

مجید افشاری؛ ابوذر میرزایی


واکاوی تجارب زیسته یک دانشجو معلم در راستای توسعه حرفه ای

دوره 8، شماره 29، اسفند 1401، صفحه 81-93

ساره حق خواه؛ صفیه رضایی؛ لادن کریمیان


بررسی و تحلیل بد مفهومش های دانشجومعلمان جدید الورود رشته آموزش فیزیک

دوره 7، شماره 24، آبان 1400، صفحه 84-94

احمد کمالیان فر؛ محمد امین جابری؛ محمد رضا میراب


منظور از آموزشSTEM چیست؟ مروری بر پژوهش‌های انجام شده

دوره 8، شماره 29، اسفند 1401، صفحه 101-110

ابراهیم زارعی کیاسری؛ بنیامین غنا


تحلیل محتوای زیست‌شناسی پایه یازدهم (۱۳۹۹-۱۴۰۰) به روش رومی

دوره 7، شماره 23، شهریور 1400، صفحه 102-124

مهسا مروتی سیبنی؛ هما درویش متولی؛ زهرا مروتی سبینی؛ سمیه کی پور


بررسی اثربخشی روش تدریس کندوکاو بر بهبود قدرت مشاهده دانش آموزان در درس فیزیک

دوره 9، شماره 30، خرداد 1402

فاطمه محمد پور؛ محمد ابراهیمی دباغ؛ مریم دشتی


بررسی سیستماتیک مدل 5E در آموزش علوم تجربی: پیشنهاد یک مدل آموزشی مبتنی بر STEM

دوره 9، شماره 30، خرداد 1402

ابراهیم زارعی کیاسری؛ مجتبی یحیی نژاد؛ بنیامین غنا