تعداد مقاله 457
تعداد پذیرش
185
تعداد عدم پذیرش
225
متوسط زمان داوری 19
متوسط زمان پذیرش 96
متوسط زمان انتشار (بعد از پذیرش)
305
درصد پذیرش 40
متوسط تعداد داوری 3

فصلنامۀ «پویش در آموزش علوم پایه»


فصلنامۀ «پویش در آموزش علوم پایه» به مجوز شماره 51802/2130/100 مورخ 94/3/5 در شورای تخصصی نشر علمی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان به تصویب رسیده است. هم‌چنین، فصلنامه مجوز فعالیت به شماره 85750 را از معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نموده است. براساس مصوبه شانزدهمین نشست شورای تخصصی نشر سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان، به شماره 50000/17689/600  مورخ 97/11/15 این فصلنامه به درجه علمی ترویجی داخلی ارتقاء یافت. 


* کشور محل چاپ: ایران
* ترتیب انتشار: فصلنامه
* زبان انتشار: فارسی (چکیده انگلیسی)
* سیاست داوری: هم‌تراز دوسوکور 
* درصد پذیرش مقالات: 40% درصد
* وضعیت چاپ: چاپی و الکترونیکی
* هزینۀ داوری و انتشار مقاله: رایگان
* زمان داوری: حداقل 8 هفته
* وضعیت انتشار: دسترسی رایگان و آزاد به مقالات

اخلاق نشر

فصلنامۀ «پویش در آموزش علوم پایه» با بررسی اصول اخلاق در انجام کارهای تحقیقاتی، رعایت اصل امانتداری، اصول انسانی در انجام تحقیقات علمی و هم‌چنین اصول اخلاقی در زمینه نشر مطالب و پذیرش قوانینی همچون اخلاق در نشر )COPE(، انجمن ناشران دسترسی آزاد به مطالب علمی (OASPA) و هم‌چنین اعتقاد به دسترسی آزاد (Open Access) محققین به مطالب علمی منتشر شده، اقدام  نموده است.


فرم تعهد اخلاقی و تعارض منافع

بر اساس قوانین نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری لازم است کلیه نویسندگان محترم در هنگام ارسال مقاله علاوه بر فایل اصلی مقاله، فرم تعهد اخلاقی و فرم تعارض منافع را  که در قسمت راهنمای نویسندگان قرار داده شده است را پر کرده و تصاویر فرم ها را نیز همراه با مستندات لازم مقاله از طریق سامانه فصلنامه ارسال نمایند. ادامه فرآیند بررسی مقالات منوط به تکمیل و ارسال فرم های مذکور خواهد بود.


دریافت شناسه پژوهشگر (کد ارکید)

 با توجه به درخواست سازمان نشریات علمی کشور، ثبت و نمایش شناسه رایگان ORCID و ایمیل آکادمیک برای تمامی نویسندگان(حتی‌المقدور نویسنده مسئول) مقالات الزامی گردید. لذا از نویسندگان محترم درخواست می‌شود قبل از ارسال مقاله به فصلنامه نسبت به اخذ کد شناسه پژوهشگر ORCID و ایمیل آکادمیک اقدام نمایند.

جهت دریافت کد شناسه پژوهشگر ORCID به لینک https://orcid.org مراجعه نمائید.

راهنمای فارسی دریافت کد شناسه پژوهشگرORCID


 

شماره جاری: دوره 9، شماره 32، آذر 1402 (ویژه نامه) 

ابر واژگان