نمایه نویسندگان

ا

  • ابن علی حیدری، علی اکبر فناوری اپتوفلویدیک [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 32-44]
  • اچرش، شیدا نقد و بررسی کتاب "ریاضیات برای معلمان(نسخه‏ ی مدرس)" [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 1-6]
  • احمد پور، اسرافیل تحلیل‌خطاهای‌دانش‌آموزان پسرپایة هشتم درحل مسائل‌کلامی معادلة‌‌خطی براساس‌ الگوی نیومن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 21-31]
  • اقبالی، علی تأثیر کاربرد مفاهیم فیزیک در آموزش مفاهیم مشتق و انتیگرال بر انگیزش تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 1-9]
  • اکبرنژاد، میلاد تحلیل محتوای فصل اول شیمی سال دهم (کیهان؛ زادگاه الفبای هستی) بر اساس روش فعال و غیرفعال بودن ویلیام رومی [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 39-49]
  • الیاسی، سید نوید شناسایی اثر متقابل ریاضی و فیزیک در آموزش فیزیک در حوزه PCK [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 65-77]
  • امانی، وحید کاربرد پژوهش های شیمی در حوزه های آموزشی و تحقیقاتی زیست شناسی: کمپلکسهای پلاتین(II)، پلاتین(IV) و طلا(III) در درمان بیماری سرطان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 28-54]
  • اناری نژاد، عباس ارزیابی کارایی درونی برنامه درسی دوره کارشناسی آموزش ریاضی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 21-30]
  • اندیشمند، نیکو شناسایی آسیب ها و کارکردهای برنامه درسی کارورزی از دیدگاه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه موردی در گروه های علوم پایه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 44-57]

ت

  • تات، سودابه بررسی بدفهمی ها در مبحث نامعادلات پایه نهم [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 7-12]

ج

  • جلیلیان، بهروز تجربیات آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 13-20]

ح

  • حبیبی، ملوک تحلیل خطاهای دانش‌آموزان چهارم تجربی در حل مسائل کلامی کاربرد مشتق بر اساس مدل نیومن در شهرستان سمیرم [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 1-25]
  • حق خواه، ساره استفاده از سازمان دهنده های گرافیگی در آموزش ریاضیات [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 1-13]

د

  • دژکوهی، محمدجواد ارزیابی کارایی درونی برنامه درسی دوره کارشناسی آموزش ریاضی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 21-30]

ذ

  • ذبایحی، امیرحسین تحلیل محتوای فصل اول شیمی سال دهم (کیهان؛ زادگاه الفبای هستی) بر اساس روش فعال و غیرفعال بودن ویلیام رومی [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 39-49]

ر

  • رضایی، رسول تأثیر کاربرد مفاهیم فیزیک در آموزش مفاهیم مشتق و انتیگرال بر انگیزش تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 1-9]
  • رضایی، صفیه تجربیات آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 13-20]

س

  • سعادتی، مسعود مطالعه و بررسی میزان درک دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی درباره مفاهیم مربوط به الکتروشیمی و مقایسه نتایج آن با دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 71-85]

ش

  • شایسته فر، پروانه مشکلات مربوط به درک فرآیند فتوسنتز در بین دانش‌آموزان ششم ابتدایی (مطالعه موردی در یکی از مدارس ابتدایی شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 26-34]

ص

  • صابری، مجتبی تحلیل خطاهای دانش‌آموزان چهارم تجربی در حل مسائل کلامی کاربرد مشتق بر اساس مدل نیومن در شهرستان سمیرم [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 1-25]

ع

  • عالمیان، وحید تحلیل‌خطاهای‌دانش‌آموزان پسرپایة هشتم درحل مسائل‌کلامی معادلة‌‌خطی براساس‌ الگوی نیومن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 21-31]
  • عالمیان، وحید تحلیل خطاهای دانش‌آموزان چهارم تجربی در حل مسائل کلامی کاربرد مشتق بر اساس مدل نیومن در شهرستان سمیرم [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 1-25]
  • عبدالهی، مهدی تحلیل محتوای فصل اول شیمی سال دهم (کیهان؛ زادگاه الفبای هستی) بر اساس روش فعال و غیرفعال بودن ویلیام رومی [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 39-49]
  • عظیم پور، سهراب نقش ترسیم در استدلال های هندسی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 35-43]
  • علویان، فیروزه مشکلات مربوط به درک فرآیند فتوسنتز در بین دانش‌آموزان ششم ابتدایی (مطالعه موردی در یکی از مدارس ابتدایی شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 26-34]

غ

  • غلامی، اعظم کاربرد پژوهش های شیمی در حوزه های آموزشی و تحقیقاتی زیست شناسی: کمپلکسهای پلاتین(II)، پلاتین(IV) و طلا(III) در درمان بیماری سرطان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 28-54]
  • غلامی، اعظم شناسایی آسیب ها و کارکردهای برنامه درسی کارورزی از دیدگاه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه موردی در گروه های علوم پایه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 44-57]

ف

  • فخاری، حمیده نقدی بر آموزش علوم پایه در ایران معاصر [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 14-20]
  • فنون، فرنوش تجربیات آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 13-20]

ق

  • قربانی، محمدرضا تحلیل محتوای بخش جانوری کتاب زیست شناسی پایه یازدهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 55-70]
  • قربانی، محمدرضا شناسایی آسیب ها و کارکردهای برنامه درسی کارورزی از دیدگاه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه موردی در گروه های علوم پایه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 44-57]

ک

  • کریمی، ناصر تأثیر کاربرد مفاهیم فیزیک در آموزش مفاهیم مشتق و انتیگرال بر انگیزش تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 1-9]
  • کریمی، ناصر شناسایی اثر متقابل ریاضی و فیزیک در آموزش فیزیک در حوزه PCK [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 65-77]
  • کمالیان فر، احمد ماهیت، منابع و توسعه دانش موضوعی – تربیتی معلمان فیزیک از دیدگاه مگنوسان [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 45-54]

م

  • محمدنیا، لیلا بررسی بدفهمی ها در مبحث نامعادلات پایه نهم [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 7-12]
  • ملخاصی، علی رﯾﺎﺿﯿﺎت و آﻣﻮزش ﺣﺮﻓﻪ ای در ﮐﺸﻮرﻫﺎی ﻫﻠﻨﺪ، ﻧﺮوژ و ﮐﺎﻧﺎدا [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 31-38]
  • منتظرغیب، مصطفی تحلیل محتوای بخش جانوری کتاب زیست شناسی پایه یازدهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 55-70]
  • موسی پور، منصوره تحلیل محتوای کتاب های ریاضی پایه دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک چاپ 1397، بر اساس رویکرد مدل سازی و کاربردها [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 19-27]
  • موسی پور عسکری، بتول بررسی مولفه های هویت ملی در کتاب ریاضی و آمار 1 پایه دهم [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 10-18]
  • موسی پور عسکری، بتول تحلیل فصل تابع کتاب ریاضی و آمار 2 پایه یازدهم بر اساس سه الگوی مختلف [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 50-59]

ن

  • ناموری، الهه تجربیات آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 13-20]
  • نوروزی طاهری، حامد بررسی تاثیر آموزش و ارزشیابی زیست شناسی پایه دهم به روش عملیاتی بر سطوح یادگیری دانش آموزان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 58-64]

و

  • واحدی، حسین تأثیر کاربرد مفاهیم فیزیک در آموزش مفاهیم مشتق و انتیگرال بر انگیزش تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 1-9]

ی

  • یوسفی، یوسف نقدی بر آموزش علوم پایه در ایران معاصر [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 14-20]