نمایه نویسندگان

آ

  • آبیاری، محمد تحلیل محتوای مباحث زیستی کتب علوم تجربی پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 72-83]
  • آزادی، نفیسه مقایسه تطبیقی محتوای کُتب ریاضی پایه اول ابتدایی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران، بر اساس هوش‌های چندگانه گاردنر [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 32-47]

ا

  • ابراهیمی، صلاح الدین بررسی صلاحیت های علمی و تخصصی دبیران ریاضی پایه اول متوسطه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-25]
  • ابراهیمی قوام، صغری پاژیل: فعالیتی برای آموزش معنادار مفاهیم شیمی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 33-49]
  • احمدی، حاتم تحلیل محتوای مباحث زیستی کتب علوم تجربی پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 72-83]
  • احمدی، یاور مروری براستفاده از فناوری اطلاعات و تکنولوژی آموزشی در یادگیری شیمی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 10-32]
  • اصغرنژاد، نجف بررسی تاثیر سواد دیجیتال بر اضطراب ریاضی دانش آموزان متوسطه اول شهر دهدشت [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 75-90]
  • افشاری، مجید اثربخشی حلِ مسئله در آموزش فیزیک [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 1-10]
  • اکبرپور گنجه، احمد بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه دوازدهم در مفاهیم اسید – باز، از طریق آزمون تشخیصی سه ردیفی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 59-74]
  • امانی، وحید بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه دوازدهم در مفاهیم اسید – باز، از طریق آزمون تشخیصی سه ردیفی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 59-74]
  • امیری رودباری، سحر تحلیل محتوای بخش‌های شیمی کتاب‌های علوم تجربی دوره‌ی ابتدایی بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 21-31]

ب

  • بازوبندی، محمدحسن بررسی میزان انطباق کتاب درسی زیست شناسی پایه یازدهم با معیارهای تألیف سازنده‌گرایانه [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 57-73]

پ

  • پودات، پوران اولویت بندی شاخص های شهریادگیرنده با استفاده از روش تحلیل عاملی مطالعه موردی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 11-20]

ج

  • جابری، محمد امین بررسی و تحلیل بد مفهومش های دانشجومعلمان جدید الورود رشته آموزش فیزیک [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 84-94]
  • جعفری، مهدی اولویت بندی شاخص های شهریادگیرنده با استفاده از روش تحلیل عاملی مطالعه موردی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 11-20]
  • جلیلیان، بهروز طیفهای جذبی و فلوئورسانس هموگلوبین انسانی در حلالهای دی متیل سولفوکسید و دی متیل آمین [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 1-9]
  • جلیلیان، معصومه تحلیل محتوای مباحث زیستی کتب علوم تجربی پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 72-83]

خ

  • خردمند، رضا طیفهای جذبی و فلوئورسانس هموگلوبین انسانی در حلالهای دی متیل سولفوکسید و دی متیل آمین [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 1-9]

د

  • دانش، محمد بررسی میزان انطباق کتاب درسی زیست شناسی پایه یازدهم با معیارهای تألیف سازنده‌گرایانه [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 57-73]
  • درویش متولی، هما تحلیل محتوای زیست‌شناسی پایه یازدهم (۱۳۹۹-۱۴۰۰) به روش رومی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 102-124]
  • دژکوهی، محمدجواد مقایسه تطبیقی محتوای کُتب ریاضی پایه اول ابتدایی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران، بر اساس هوش‌های چندگانه گاردنر [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 32-47]

ذ

  • ذاکرحمیدی، محمد صادق طیفهای جذبی و فلوئورسانس هموگلوبین انسانی در حلالهای دی متیل سولفوکسید و دی متیل آمین [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 1-9]

ز

  • زارعی کیاسری، ابراهیم تحلیل محتوای بخش‌های شیمی کتاب‌های علوم تجربی دوره‌ی ابتدایی بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 21-31]

ش

  • شامی، دل انگیز الگوی یادگیری خلاقیت مشارکتی: یک مطالعه تحلیلی از برنامه درسی علوم دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 91-118]
  • شاه محمد زاده، سپیده بدفهمی های رایج در مثلثات در دوره متوسطه و چند راهکار برای مقابله با آن ها [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 46-58]
  • شیروانی شیری، علی بهره‏ گیری از روش بازی در بهبود بی ‏علاقگی و کم‏‏ توجهی دانش ‏آموز دبستانی به درس ریاضی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 32-56]

ص

  • صالحی، محمدرضا تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی براساس الگوی مریل [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 20-31]
  • صباغان، مریم پاژیل: فعالیتی برای آموزش معنادار مفاهیم شیمی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 33-49]

ط

  • طاوسی سیمکانی، رقیه تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی براساس الگوی مریل [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 20-31]

ع

  • عظیمی، محمد ارزیابی و سنجش توانایی کتاب درسی علوم تجربی پنجم ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 50-60]
  • علویان، فیروزه تحول در آموزش زیست‌شناسی با استفاده از دوربین‌های مادون‌قرمز [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 26-45]

ف

  • فاضلی ناصر آباد، عبدالکریم پرسشگری در آموزش علوم ( ایبسه ) ؛ سطوح و روش ها، همراه با نمونه های انجام شده در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 61-101]
  • فتحی، مستوره بررسی صلاحیت های علمی و تخصصی دبیران ریاضی پایه اول متوسطه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-25]
  • فخاری، حمیده بررسی دیدگاه های فلسفی فیزیکدانان قرن بیستم [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 74-85]
  • فهندژ سعدی، پری تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی براساس الگوی مریل [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 20-31]

ق

  • قادری روسنگ، اعظم تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 1-19]

ک

  • کشاورز، الهه پاژیل: فعالیتی برای آموزش معنادار مفاهیم شیمی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 33-49]
  • کمالیان فر، احمد بررسی و تحلیل بد مفهومش های دانشجومعلمان جدید الورود رشته آموزش فیزیک [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 84-94]
  • کندری، آوا تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 1-19]
  • کی پور، سمیه تحلیل محتوای زیست‌شناسی پایه یازدهم (۱۳۹۹-۱۴۰۰) به روش رومی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 102-124]

گ

  • گلشن، امین ارزیابی و سنجش توانایی کتاب درسی علوم تجربی پنجم ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 50-60]

م

  • محمداسمعیلی، فائزه بررسی صلاحیت های علمی و تخصصی دبیران ریاضی پایه اول متوسطه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-25]
  • محمدیان، پیوند بررسی صلاحیت های علمی و تخصصی دبیران ریاضی پایه اول متوسطه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-25]
  • مذنبی، وحیده اولویت بندی شاخص های شهریادگیرنده با استفاده از روش تحلیل عاملی مطالعه موردی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 11-20]
  • مروتی سبینی، زهرا تحلیل محتوای زیست‌شناسی پایه یازدهم (۱۳۹۹-۱۴۰۰) به روش رومی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 102-124]
  • مروتی سیبنی، مهسا تحلیل محتوای زیست‌شناسی پایه یازدهم (۱۳۹۹-۱۴۰۰) به روش رومی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 102-124]
  • مسلمی، شهلا تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 1-19]
  • معصومی نژاد، رضا الگوی یادگیری خلاقیت مشارکتی: یک مطالعه تحلیلی از برنامه درسی علوم دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 91-118]
  • موسی پور، منصوره بدفهمی های رایج در مثلثات در دوره متوسطه و چند راهکار برای مقابله با آن ها [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 46-58]
  • میراب، محمد رضا بررسی و تحلیل بد مفهومش های دانشجومعلمان جدید الورود رشته آموزش فیزیک [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 84-94]

ن

  • نبوی زاده، راحله سادات بهره‏ گیری از روش بازی در بهبود بی ‏علاقگی و کم‏‏ توجهی دانش ‏آموز دبستانی به درس ریاضی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 32-56]

و

  • وجود، آرش مطالعه موضوع پیدایش حیات با محوریت واکنش فورموس برای سنتز کربوهیدرات‌ها [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 48-71]

ی

  • یاری، رقیه تحلیل محتوای مباحث زیستی کتب علوم تجربی پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 72-83]
  • یوسفی، یوسف بررسی دیدگاه های فلسفی فیزیکدانان قرن بیستم [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 74-85]