نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تربیت بدنی تلفیقی و آموزش مفاهیم ریاضی [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 1-12]
  • آموزش رویکرد استم و الزامات پیاده‌سازی آن در ایران [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 47-49]
  • آموزش بکارگیری تفکر طراحی در یادگیری انواع شبکه بلور [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 67-76]
  • آموزش ریاضی اثبات در ریاضی مدرسه ای، چرا؟ [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 13-21]
  • آموزش ریاضیات اهمیت معلمان زن در عرصه آموزش ریاضیات [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 50-58]
  • آموزش علوم پایه بررسی تفاوت های جنسیتی، در انگیزش تحصیلی و معنای تحصیل دانشجویان رشته های آموزش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 16-24]

ا

  • اثبات اثبات در ریاضی مدرسه ای، چرا؟ [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 13-21]
  • اثبات قضایا طراحی یک الگوی آموزش شبکه ای جهت اثبات قضایا در ریاضیات با استفاده از نقشه مفهومی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 63-72]
  • اثربخشی بررسی وضعیت مولفه های اثربخشی کلاس درس ریاضی در مدارس ابتدایی دولتی منطقه دو شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 60-69]
  • استدلال اثبات در ریاضی مدرسه ای، چرا؟ [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 13-21]
  • استدلال استنتاجی طراحی یک الگوی آموزش شبکه ای جهت اثبات قضایا در ریاضیات با استفاده از نقشه مفهومی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 63-72]
  • استم رویکرد استم و الزامات پیاده‌سازی آن در ایران [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 47-49]
  • اعمال ذهنی گیلفورد تحلیل فصل کسر کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی براساس چهار الگوی مختلف [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 55-66]
  • اکسید روی ساخت ساختار های نانوصفحه- میکروکره ای اکسید روی به روش شیمیایی مرطوب و استفاده از آن ها در سلول های خورشیدی رنگدانه ای [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 47-54]
  • الزامات رویکرد استم و الزامات پیاده‌سازی آن در ایران [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 47-49]
  • الگوی آموزش شبکه ای طراحی یک الگوی آموزش شبکه ای جهت اثبات قضایا در ریاضیات با استفاده از نقشه مفهومی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 63-72]
  • الگوی بردی مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی ایران و ژاپن در دوره متوسطه دوم [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 38-49]
  • الگوی طراحی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر یادگیری زایشی درس ریاضی پایه ی ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 48-59]
  • الگوی مریل تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398 [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 25-41]
  • المپیزم تربیت بدنی تلفیقی و آموزش مفاهیم ریاضی [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 1-12]
  • انحلال پذیری بررسی کج فهمی های رایج دانش آموزان دوره ی دوم متوسطه و دانشجو معلمان رشته ی آموزش شیمی در مفاهیم سینتیک شیمیایی، جرم اتمی – مول و انحلال پذیری و مقایسه آن ها با یکدیگر [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 1-13]
  • اندازه گیری بازنمایی های چندگانه و نقش آن در یادگیری معنادار اندازه گیری [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 1-15]
  • انطباق بررسی وضعیت مولفه های اثربخشی کلاس درس ریاضی در مدارس ابتدایی دولتی منطقه دو شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 60-69]
  • انگیزش تحصیلی بررسی تفاوت های جنسیتی، در انگیزش تحصیلی و معنای تحصیل دانشجویان رشته های آموزش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 16-24]
  • اهداف آموزشی تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398 [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 25-41]
  • ایجاد انگیزه اهمیت معلمان زن در عرصه آموزش ریاضیات [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 50-58]

ب

  • بازنمایی های چندگانه بازنمایی های چندگانه و نقش آن در یادگیری معنادار اندازه گیری [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 1-15]
  • بازی فکری راهبردهایی برای ارتقای توانایی حل مسئله در ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-46]
  • برنامه درسی شیمی مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی ایران و ژاپن در دوره متوسطه دوم [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 38-49]

پ

  • پیاده‌سازی رویکرد استم و الزامات پیاده‌سازی آن در ایران [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 47-49]

ت

  • تحقق اهداف بررسی وضعیت مولفه های اثربخشی کلاس درس ریاضی در مدارس ابتدایی دولتی منطقه دو شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 60-69]
  • تحلیل خطای نیومن تأثیر به‌کارگیری مدل حل مسئله پولیا در کاهش خطای نیومن دانش آموزان در حل مسائل مربوط به ترکیبیات پایه دهم رشته ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 25-38]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398 [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 25-41]
  • تحلیل محتوای کمی مقایسه تطبیقی محتوای کُتب ریاضی پایه اول ابتدایی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران از نظر شاخص درگیری یادگیرنده [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 22-34]
  • تربیت بدنی تلفیقی تربیت بدنی تلفیقی و آموزش مفاهیم ریاضی [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 1-12]
  • ترکیبیات تأثیر به‌کارگیری مدل حل مسئله پولیا در کاهش خطای نیومن دانش آموزان در حل مسائل مربوط به ترکیبیات پایه دهم رشته ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 25-38]
  • تعهد سازمانی بررسی وضعیت مولفه های اثربخشی کلاس درس ریاضی در مدارس ابتدایی دولتی منطقه دو شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 60-69]
  • تفاوت جنسیتی بررسی تفاوت های جنسیتی، در انگیزش تحصیلی و معنای تحصیل دانشجویان رشته های آموزش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 16-24]
  • تفکر طراحی بکارگیری تفکر طراحی در یادگیری انواع شبکه بلور [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 67-76]
  • توانایی حل مسئله راهبردهایی برای ارتقای توانایی حل مسئله در ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-46]
  • توانایی عملکرد و استدلال ریاضی تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی عملکرد و استدلال ریاضی دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 59-67]
  • توسعه حرفه‌ای اهمیت معلمان زن در عرصه آموزش ریاضیات [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 50-58]

ج

  • جان دیویی بررسی ساحت هنری و زیبایی شناختی کتاب ریاضی سوم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 39-47]
  • جرم اتمی – مول بررسی کج فهمی های رایج دانش آموزان دوره ی دوم متوسطه و دانشجو معلمان رشته ی آموزش شیمی در مفاهیم سینتیک شیمیایی، جرم اتمی – مول و انحلال پذیری و مقایسه آن ها با یکدیگر [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 1-13]

ح

خ

  • خطا تأثیر به‌کارگیری مدل حل مسئله پولیا در کاهش خطای نیومن دانش آموزان در حل مسائل مربوط به ترکیبیات پایه دهم رشته ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 25-38]
  • خلاقیت بررسی ساحت هنری و زیبایی شناختی کتاب ریاضی سوم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 39-47]

د

  • دانشجو معلمان بررسی تفاوت های جنسیتی، در انگیزش تحصیلی و معنای تحصیل دانشجویان رشته های آموزش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 16-24]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی تفاوت های جنسیتی، در انگیزش تحصیلی و معنای تحصیل دانشجویان رشته های آموزش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 16-24]
  • درک هنری بررسی ساحت هنری و زیبایی شناختی کتاب ریاضی سوم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 39-47]

ر

  • راهبرد K-W-D-L راهبردهایی برای ارتقای توانایی حل مسئله در ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-46]
  • راهبردها راهبردهایی برای ارتقای توانایی حل مسئله در ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-46]
  • رسم شکل راهبردهایی برای ارتقای توانایی حل مسئله در ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-46]
  • رضایت شغلی بررسی وضعیت مولفه های اثربخشی کلاس درس ریاضی در مدارس ابتدایی دولتی منطقه دو شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 60-69]
  • ریاضیات مدرسه ای اثبات در ریاضی مدرسه ای، چرا؟ [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 13-21]
  • ریاضی سوم ابتدایی بررسی ساحت هنری و زیبایی شناختی کتاب ریاضی سوم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 39-47]

ز

  • زیبایی شاسی بررسی ساحت هنری و زیبایی شناختی کتاب ریاضی سوم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 39-47]

س

  • سطوح شناختی بلوم تحلیل فصل کسر کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی براساس چهار الگوی مختلف [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 55-66]
  • سلول های خورشیدی رنگدانه ای ساخت ساختار های نانوصفحه- میکروکره ای اکسید روی به روش شیمیایی مرطوب و استفاده از آن ها در سلول های خورشیدی رنگدانه ای [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 47-54]
  • سینتیک شیمیایی بررسی کج فهمی های رایج دانش آموزان دوره ی دوم متوسطه و دانشجو معلمان رشته ی آموزش شیمی در مفاهیم سینتیک شیمیایی، جرم اتمی – مول و انحلال پذیری و مقایسه آن ها با یکدیگر [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 1-13]

ش

  • شبکه بلور بکارگیری تفکر طراحی در یادگیری انواع شبکه بلور [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 67-76]
  • شیوه‌های فعال تدریس مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی ایران و ژاپن در دوره متوسطه دوم [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 38-49]

ع

  • علوم تجربی تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398 [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 25-41]

ف

  • فراشناخت راهبردهایی برای ارتقای توانایی حل مسئله در ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-46]
  • فعالیت عملی مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی ایران و ژاپن در دوره متوسطه دوم [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 38-49]

ک

  • کاربرد و استدلال تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی عملکرد و استدلال ریاضی دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 59-67]
  • کتاب درسی تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398 [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 25-41]
  • کتاب ریاضی مقایسه تطبیقی محتوای کُتب ریاضی پایه اول ابتدایی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران از نظر شاخص درگیری یادگیرنده [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 22-34]
  • کج فهمی بررسی کج فهمی های رایج دانش آموزان دوره ی دوم متوسطه و دانشجو معلمان رشته ی آموزش شیمی در مفاهیم سینتیک شیمیایی، جرم اتمی – مول و انحلال پذیری و مقایسه آن ها با یکدیگر [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 1-13]
  • کسر تحلیل فصل کسر کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی براساس چهار الگوی مختلف [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 55-66]

گ

  • گفتمان ریاضی تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی عملکرد و استدلال ریاضی دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 59-67]

م

  • مؤلفه‌های برنامه درسی مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی ایران و ژاپن در دوره متوسطه دوم [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 38-49]
  • مدل حل مسئله پولیا تأثیر به‌کارگیری مدل حل مسئله پولیا در کاهش خطای نیومن دانش آموزان در حل مسائل مربوط به ترکیبیات پایه دهم رشته ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 25-38]
  • معلمان زن اهمیت معلمان زن در عرصه آموزش ریاضیات [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 50-58]
  • معنای تحصیل بررسی تفاوت های جنسیتی، در انگیزش تحصیلی و معنای تحصیل دانشجویان رشته های آموزش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 16-24]
  • مفهوم انتگرال بررسی میزان درک و فهم دانش آموزان سال چهارم متوسطه از مفهوم انتگرال در چارچوب نظریه ی APOS [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 22-37]
  • مهارت‏های ذهنی گانیه تحلیل فصل کسر کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی براساس چهار الگوی مختلف [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 55-66]

ن

  • نانوساختار ساخت ساختار های نانوصفحه- میکروکره ای اکسید روی به روش شیمیایی مرطوب و استفاده از آن ها در سلول های خورشیدی رنگدانه ای [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 47-54]
  • نظریه ی .APOS بررسی میزان درک و فهم دانش آموزان سال چهارم متوسطه از مفهوم انتگرال در چارچوب نظریه ی APOS [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 22-37]
  • نظریه ی یادگیری بررسی میزان درک و فهم دانش آموزان سال چهارم متوسطه از مفهوم انتگرال در چارچوب نظریه ی APOS [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 22-37]
  • نقشه مفهومی طراحی یک الگوی آموزش شبکه ای جهت اثبات قضایا در ریاضیات با استفاده از نقشه مفهومی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 63-72]
  • نقشه مفهومی راهبردهایی برای ارتقای توانایی حل مسئله در ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-46]

و

  • واژه‌های کلیدی: محیط یادگیری الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر یادگیری زایشی درس ریاضی پایه ی ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 48-59]
  • ویلیام ‌رومی مقایسه تطبیقی محتوای کُتب ریاضی پایه اول ابتدایی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران از نظر شاخص درگیری یادگیرنده [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 22-34]
  • ویلیام رومی تحلیل فصل کسر کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی براساس چهار الگوی مختلف [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 55-66]

ی

  • یادگیری زایشی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر یادگیری زایشی درس ریاضی پایه ی ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 48-59]
  • یادگیری معنادار الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر یادگیری زایشی درس ریاضی پایه ی ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 48-59]
  • یادگیری معنادار بازنمایی های چندگانه و نقش آن در یادگیری معنادار اندازه گیری [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 1-15]