آ
-
آموزش
تربیت بدنی تلفیقی و آموزش مفاهیم ریاضی [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 1-12]
-
آموزش
رویکرد استم و الزامات پیادهسازی آن در ایران [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 47-49]
-
آموزش
بکارگیری تفکر طراحی در یادگیری انواع شبکه بلور [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 67-76]
-
آموزش ریاضی
اثبات در ریاضی مدرسه ای، چرا؟ [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 13-21]
-
آموزش ریاضیات
اهمیت معلمان زن در عرصه آموزش ریاضیات [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 50-58]
-
آموزش علوم پایه
بررسی تفاوت های جنسیتی، در انگیزش تحصیلی و معنای تحصیل دانشجویان رشته های آموزش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 16-24]
ا
-
اثبات
اثبات در ریاضی مدرسه ای، چرا؟ [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 13-21]
-
اثبات قضایا
طراحی یک الگوی آموزش شبکه ای جهت اثبات قضایا در ریاضیات با استفاده از نقشه مفهومی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 63-72]
-
اثربخشی
بررسی وضعیت مولفه های اثربخشی کلاس درس ریاضی در مدارس ابتدایی دولتی منطقه دو شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 60-69]
-
استدلال
اثبات در ریاضی مدرسه ای، چرا؟ [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 13-21]
-
استدلال استنتاجی
طراحی یک الگوی آموزش شبکه ای جهت اثبات قضایا در ریاضیات با استفاده از نقشه مفهومی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 63-72]
-
استم
رویکرد استم و الزامات پیادهسازی آن در ایران [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 47-49]
-
اعمال ذهنی گیلفورد
تحلیل فصل کسر کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی براساس چهار الگوی مختلف [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 55-66]
-
اکسید روی
ساخت ساختار های نانوصفحه- میکروکره ای اکسید روی به روش شیمیایی مرطوب و استفاده از آن ها در سلول های خورشیدی رنگدانه ای [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 47-54]
-
الزامات
رویکرد استم و الزامات پیادهسازی آن در ایران [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 47-49]
-
الگوی آموزش شبکه ای
طراحی یک الگوی آموزش شبکه ای جهت اثبات قضایا در ریاضیات با استفاده از نقشه مفهومی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 63-72]
-
الگوی بردی
مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی ایران و ژاپن در دوره متوسطه دوم [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 38-49]
-
الگوی طراحی
الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر یادگیری زایشی درس ریاضی پایه ی ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 48-59]
-
الگوی مریل
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398 [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 25-41]
-
المپیزم
تربیت بدنی تلفیقی و آموزش مفاهیم ریاضی [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 1-12]
-
انحلال پذیری
بررسی کج فهمی های رایج دانش آموزان دوره ی دوم متوسطه و دانشجو معلمان رشته ی آموزش شیمی در مفاهیم سینتیک شیمیایی، جرم اتمی – مول و انحلال پذیری و مقایسه آن ها با یکدیگر [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 1-13]
-
اندازه گیری
بازنمایی های چندگانه و نقش آن در یادگیری معنادار اندازه گیری [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 1-15]
-
انطباق
بررسی وضعیت مولفه های اثربخشی کلاس درس ریاضی در مدارس ابتدایی دولتی منطقه دو شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 60-69]
-
انگیزش تحصیلی
بررسی تفاوت های جنسیتی، در انگیزش تحصیلی و معنای تحصیل دانشجویان رشته های آموزش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 16-24]
-
اهداف آموزشی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398 [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 25-41]
-
ایجاد انگیزه
اهمیت معلمان زن در عرصه آموزش ریاضیات [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 50-58]
ب
-
بازنمایی های چندگانه
بازنمایی های چندگانه و نقش آن در یادگیری معنادار اندازه گیری [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 1-15]
-
بازی فکری
راهبردهایی برای ارتقای توانایی حل مسئله در ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-46]
-
برنامه درسی شیمی
مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی ایران و ژاپن در دوره متوسطه دوم [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 38-49]
پ
-
پیادهسازی
رویکرد استم و الزامات پیادهسازی آن در ایران [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 47-49]
ت
-
تحقق اهداف
بررسی وضعیت مولفه های اثربخشی کلاس درس ریاضی در مدارس ابتدایی دولتی منطقه دو شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 60-69]
-
تحلیل خطای نیومن
تأثیر بهکارگیری مدل حل مسئله پولیا در کاهش خطای نیومن دانش آموزان در حل مسائل مربوط به ترکیبیات پایه دهم رشته ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 25-38]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398 [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 25-41]
-
تحلیل محتوای کمی
مقایسه تطبیقی محتوای کُتب ریاضی پایه اول ابتدایی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران از نظر شاخص درگیری یادگیرنده [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 22-34]
-
تربیت بدنی تلفیقی
تربیت بدنی تلفیقی و آموزش مفاهیم ریاضی [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 1-12]
-
ترکیبیات
تأثیر بهکارگیری مدل حل مسئله پولیا در کاهش خطای نیومن دانش آموزان در حل مسائل مربوط به ترکیبیات پایه دهم رشته ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 25-38]
-
تعهد سازمانی
بررسی وضعیت مولفه های اثربخشی کلاس درس ریاضی در مدارس ابتدایی دولتی منطقه دو شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 60-69]
-
تفاوت جنسیتی
بررسی تفاوت های جنسیتی، در انگیزش تحصیلی و معنای تحصیل دانشجویان رشته های آموزش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 16-24]
-
تفکر طراحی
بکارگیری تفکر طراحی در یادگیری انواع شبکه بلور [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 67-76]
-
توانایی حل مسئله
راهبردهایی برای ارتقای توانایی حل مسئله در ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-46]
-
توانایی عملکرد و استدلال ریاضی
تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی عملکرد و استدلال ریاضی دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 59-67]
-
توسعه حرفهای
اهمیت معلمان زن در عرصه آموزش ریاضیات [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 50-58]
ج
-
جان دیویی
بررسی ساحت هنری و زیبایی شناختی کتاب ریاضی سوم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 39-47]
-
جرم اتمی – مول
بررسی کج فهمی های رایج دانش آموزان دوره ی دوم متوسطه و دانشجو معلمان رشته ی آموزش شیمی در مفاهیم سینتیک شیمیایی، جرم اتمی – مول و انحلال پذیری و مقایسه آن ها با یکدیگر [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 1-13]
خ
-
خطا
تأثیر بهکارگیری مدل حل مسئله پولیا در کاهش خطای نیومن دانش آموزان در حل مسائل مربوط به ترکیبیات پایه دهم رشته ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 25-38]
-
خلاقیت
بررسی ساحت هنری و زیبایی شناختی کتاب ریاضی سوم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 39-47]
د
-
دانشجو معلمان
بررسی تفاوت های جنسیتی، در انگیزش تحصیلی و معنای تحصیل دانشجویان رشته های آموزش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 16-24]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی تفاوت های جنسیتی، در انگیزش تحصیلی و معنای تحصیل دانشجویان رشته های آموزش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 16-24]
-
درک هنری
بررسی ساحت هنری و زیبایی شناختی کتاب ریاضی سوم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 39-47]
ر
-
راهبرد K-W-D-L
راهبردهایی برای ارتقای توانایی حل مسئله در ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-46]
-
راهبردها
راهبردهایی برای ارتقای توانایی حل مسئله در ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-46]
-
رسم شکل
راهبردهایی برای ارتقای توانایی حل مسئله در ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-46]
-
رضایت شغلی
بررسی وضعیت مولفه های اثربخشی کلاس درس ریاضی در مدارس ابتدایی دولتی منطقه دو شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 60-69]
-
ریاضیات مدرسه ای
اثبات در ریاضی مدرسه ای، چرا؟ [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 13-21]
-
ریاضی سوم ابتدایی
بررسی ساحت هنری و زیبایی شناختی کتاب ریاضی سوم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 39-47]
ز
-
زیبایی شاسی
بررسی ساحت هنری و زیبایی شناختی کتاب ریاضی سوم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 39-47]
س
-
سطوح شناختی بلوم
تحلیل فصل کسر کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی براساس چهار الگوی مختلف [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 55-66]
-
سلول های خورشیدی رنگدانه ای
ساخت ساختار های نانوصفحه- میکروکره ای اکسید روی به روش شیمیایی مرطوب و استفاده از آن ها در سلول های خورشیدی رنگدانه ای [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 47-54]
-
سینتیک شیمیایی
بررسی کج فهمی های رایج دانش آموزان دوره ی دوم متوسطه و دانشجو معلمان رشته ی آموزش شیمی در مفاهیم سینتیک شیمیایی، جرم اتمی – مول و انحلال پذیری و مقایسه آن ها با یکدیگر [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 1-13]
ش
-
شبکه بلور
بکارگیری تفکر طراحی در یادگیری انواع شبکه بلور [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 67-76]
-
شیوههای فعال تدریس
مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی ایران و ژاپن در دوره متوسطه دوم [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 38-49]
ع
-
علوم تجربی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398 [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 25-41]
ف
-
فراشناخت
راهبردهایی برای ارتقای توانایی حل مسئله در ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-46]
-
فعالیت عملی
مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی ایران و ژاپن در دوره متوسطه دوم [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 38-49]
ک
-
کاربرد و استدلال
تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی عملکرد و استدلال ریاضی دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 59-67]
-
کتاب درسی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس الگوی مریل در سال تحصیلی 1397 – 1398 [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 25-41]
-
کتاب ریاضی
مقایسه تطبیقی محتوای کُتب ریاضی پایه اول ابتدایی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران از نظر شاخص درگیری یادگیرنده [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 22-34]
-
کج فهمی
بررسی کج فهمی های رایج دانش آموزان دوره ی دوم متوسطه و دانشجو معلمان رشته ی آموزش شیمی در مفاهیم سینتیک شیمیایی، جرم اتمی – مول و انحلال پذیری و مقایسه آن ها با یکدیگر [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 1-13]
-
کسر
تحلیل فصل کسر کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی براساس چهار الگوی مختلف [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 55-66]
گ
-
گفتمان ریاضی
تأثیر آموزش مبتنی بر گفتمان ریاضی بر توانایی عملکرد و استدلال ریاضی دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 59-67]
م
-
مؤلفههای برنامه درسی
مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی ایران و ژاپن در دوره متوسطه دوم [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 38-49]
-
مدل حل مسئله پولیا
تأثیر بهکارگیری مدل حل مسئله پولیا در کاهش خطای نیومن دانش آموزان در حل مسائل مربوط به ترکیبیات پایه دهم رشته ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 25-38]
-
معلمان زن
اهمیت معلمان زن در عرصه آموزش ریاضیات [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 50-58]
-
معنای تحصیل
بررسی تفاوت های جنسیتی، در انگیزش تحصیلی و معنای تحصیل دانشجویان رشته های آموزش علوم پایه دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 16-24]
-
مفهوم انتگرال
بررسی میزان درک و فهم دانش آموزان سال چهارم متوسطه از مفهوم انتگرال در چارچوب نظریه ی APOS [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 22-37]
-
مهارتهای ذهنی گانیه
تحلیل فصل کسر کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی براساس چهار الگوی مختلف [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 55-66]
ن
-
نانوساختار
ساخت ساختار های نانوصفحه- میکروکره ای اکسید روی به روش شیمیایی مرطوب و استفاده از آن ها در سلول های خورشیدی رنگدانه ای [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 47-54]
-
نظریه ی .APOS
بررسی میزان درک و فهم دانش آموزان سال چهارم متوسطه از مفهوم انتگرال در چارچوب نظریه ی APOS [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 22-37]
-
نظریه ی یادگیری
بررسی میزان درک و فهم دانش آموزان سال چهارم متوسطه از مفهوم انتگرال در چارچوب نظریه ی APOS [دوره 5، شماره 14، 1398، صفحه 22-37]
-
نقشه مفهومی
طراحی یک الگوی آموزش شبکه ای جهت اثبات قضایا در ریاضیات با استفاده از نقشه مفهومی [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 63-72]
-
نقشه مفهومی
راهبردهایی برای ارتقای توانایی حل مسئله در ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 35-46]
و
-
واژههای کلیدی: محیط یادگیری
الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر یادگیری زایشی درس ریاضی پایه ی ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 48-59]
-
ویلیام رومی
مقایسه تطبیقی محتوای کُتب ریاضی پایه اول ابتدایی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران از نظر شاخص درگیری یادگیرنده [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 22-34]
-
ویلیام رومی
تحلیل فصل کسر کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی براساس چهار الگوی مختلف [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 55-66]
ی
-
یادگیری زایشی
الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر یادگیری زایشی درس ریاضی پایه ی ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 48-59]
-
یادگیری معنادار
الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر یادگیری زایشی درس ریاضی پایه ی ششم ابتدایی [دوره 5، شماره 15، 1398، صفحه 48-59]
-
یادگیری معنادار
بازنمایی های چندگانه و نقش آن در یادگیری معنادار اندازه گیری [دوره 5، شماره 16، 1398، صفحه 1-15]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد