آ
-
آزمون تشخیصی سه ردیفی
بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه دوازدهم در مفاهیم اسید – باز، از طریق آزمون تشخیصی سه ردیفی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 59-74]
-
آموزش
پرسشگری در آموزش علوم ( ایبسه ) ؛ سطوح و روش ها، همراه با نمونه های انجام شده در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 61-101]
-
آموزش
تحول در آموزش زیستشناسی با استفاده از دوربینهای مادونقرمز [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 26-45]
-
آموزش الکترونیکی
مروری براستفاده از فناوری اطلاعات و تکنولوژی آموزشی در یادگیری شیمی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 10-32]
-
آموزش شیمی
مروری براستفاده از فناوری اطلاعات و تکنولوژی آموزشی در یادگیری شیمی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 10-32]
-
آموزش شیمی
بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه دوازدهم در مفاهیم اسید – باز، از طریق آزمون تشخیصی سه ردیفی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 59-74]
-
آموزش فیزیک
بررسی و تحلیل بد مفهومش های دانشجومعلمان جدید الورود رشته آموزش فیزیک [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 84-94]
ا
-
اسید- باز
بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه دوازدهم در مفاهیم اسید – باز، از طریق آزمون تشخیصی سه ردیفی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 59-74]
-
اشیاء کوانتمی
بررسی دیدگاه های فلسفی فیزیکدانان قرن بیستم [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 74-85]
-
اصل مکملیّت
بررسی دیدگاه های فلسفی فیزیکدانان قرن بیستم [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 74-85]
-
اضطراب ریاضی
بررسی تاثیر سواد دیجیتال بر اضطراب ریاضی دانش آموزان متوسطه اول شهر دهدشت [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 75-90]
-
اقدام پژوهی
بهره گیری از روش بازی در بهبود بی علاقگی و کم توجهی دانش آموز دبستانی به درس ریاضی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 32-56]
-
ایبسه
پرسشگری در آموزش علوم ( ایبسه ) ؛ سطوح و روش ها، همراه با نمونه های انجام شده در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 61-101]
ب
-
بازی
بهره گیری از روش بازی در بهبود بی علاقگی و کم توجهی دانش آموز دبستانی به درس ریاضی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 32-56]
-
بد فهمی
بررسی و تحلیل بد مفهومش های دانشجومعلمان جدید الورود رشته آموزش فیزیک [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 84-94]
-
بدفهمی
بدفهمی های رایج در مثلثات در دوره متوسطه و چند راهکار برای مقابله با آن ها [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 46-58]
-
برنامه درسی علوم
الگوی یادگیری خلاقیت مشارکتی: یک مطالعه تحلیلی از برنامه درسی علوم دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 91-118]
پ
-
پایه پنجم و ششم ابتدایی
تحلیل محتوای مباحث زیستی کتب علوم تجربی پایههای پنجم و ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 72-83]
-
پرسشگری
پرسشگری در آموزش علوم ( ایبسه ) ؛ سطوح و روش ها، همراه با نمونه های انجام شده در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 61-101]
-
پیدایش حیات
مطالعه موضوع پیدایش حیات با محوریت واکنش فورموس برای سنتز کربوهیدراتها [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 48-71]
ت
-
تحلیل عاملی
اولویت بندی شاخص های شهریادگیرنده با استفاده از روش تحلیل عاملی مطالعه موردی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 11-20]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای بخشهای شیمی کتابهای علوم تجربی دورهی ابتدایی بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 21-31]
-
تحلیل محتوا
ارزیابی و سنجش توانایی کتاب درسی علوم تجربی پنجم ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 50-60]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای زیستشناسی پایه یازدهم (۱۳۹۹-۱۴۰۰) به روش رومی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 102-124]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 1-19]
-
تحلیل محتوا
مقایسه تطبیقی محتوای کُتب ریاضی پایه اول ابتدایی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران، بر اساس هوشهای چندگانه گاردنر [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 32-47]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای مباحث زیستی کتب علوم تجربی پایههای پنجم و ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 72-83]
-
تحلیل محتوا
الگوی یادگیری خلاقیت مشارکتی: یک مطالعه تحلیلی از برنامه درسی علوم دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 91-118]
-
تراکم آلدولی
مطالعه موضوع پیدایش حیات با محوریت واکنش فورموس برای سنتز کربوهیدراتها [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 48-71]
-
تکامل شیمیایی
مطالعه موضوع پیدایش حیات با محوریت واکنش فورموس برای سنتز کربوهیدراتها [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 48-71]
-
تکنولوژی آموزشی
مروری براستفاده از فناوری اطلاعات و تکنولوژی آموزشی در یادگیری شیمی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 10-32]
-
تکنیک ویلیام رومی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 1-19]
ج
-
جذب
طیفهای جذبی و فلوئورسانس هموگلوبین انسانی در حلالهای دی متیل سولفوکسید و دی متیل آمین [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 1-9]
ح
-
حلال
طیفهای جذبی و فلوئورسانس هموگلوبین انسانی در حلالهای دی متیل سولفوکسید و دی متیل آمین [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 1-9]
-
حلِ مسئله
اثربخشی حلِ مسئله در آموزش فیزیک [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 1-10]
خ
-
خطیت
طیفهای جذبی و فلوئورسانس هموگلوبین انسانی در حلالهای دی متیل سولفوکسید و دی متیل آمین [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 1-9]
-
خلاقیت مشارکتی
الگوی یادگیری خلاقیت مشارکتی: یک مطالعه تحلیلی از برنامه درسی علوم دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 91-118]
د
-
دانش آموزان متوسطه اول
بررسی تاثیر سواد دیجیتال بر اضطراب ریاضی دانش آموزان متوسطه اول شهر دهدشت [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 75-90]
-
دانش آموز دبستان
بهره گیری از روش بازی در بهبود بی علاقگی و کم توجهی دانش آموز دبستانی به درس ریاضی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 32-56]
-
دانشجو معلم
بررسی و تحلیل بد مفهومش های دانشجومعلمان جدید الورود رشته آموزش فیزیک [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 84-94]
-
دبیران ریاضی
بررسی صلاحیت های علمی و تخصصی دبیران ریاضی پایه اول متوسطه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-25]
-
دوره ابتدایی
الگوی یادگیری خلاقیت مشارکتی: یک مطالعه تحلیلی از برنامه درسی علوم دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 91-118]
-
دورهی ابتدایی
تحلیل محتوای بخشهای شیمی کتابهای علوم تجربی دورهی ابتدایی بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 21-31]
ر
-
راهکارها
بدفهمی های رایج در مثلثات در دوره متوسطه و چند راهکار برای مقابله با آن ها [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 46-58]
-
روش پاژیل
پاژیل: فعالیتی برای آموزش معنادار مفاهیم شیمی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 33-49]
-
رویکرد سازندهگرایی
بررسی میزان انطباق کتاب درسی زیست شناسی پایه یازدهم با معیارهای تألیف سازندهگرایانه [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 57-73]
-
ریاضی
بهره گیری از روش بازی در بهبود بی علاقگی و کم توجهی دانش آموز دبستانی به درس ریاضی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 32-56]
-
ریاضی
مقایسه تطبیقی محتوای کُتب ریاضی پایه اول ابتدایی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران، بر اساس هوشهای چندگانه گاردنر [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 32-47]
-
ریاضی متوسطه
بدفهمی های رایج در مثلثات در دوره متوسطه و چند راهکار برای مقابله با آن ها [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 46-58]
ز
-
زیستشناسی
تحول در آموزش زیستشناسی با استفاده از دوربینهای مادونقرمز [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 26-45]
-
زیست شناسی پایه یازدهم
بررسی میزان انطباق کتاب درسی زیست شناسی پایه یازدهم با معیارهای تألیف سازندهگرایانه [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 57-73]
س
-
سواد دیجیتالی
بررسی تاثیر سواد دیجیتال بر اضطراب ریاضی دانش آموزان متوسطه اول شهر دهدشت [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 75-90]
ش
-
شاخص ضریب یادگیری
تحلیل محتوای زیستشناسی پایه یازدهم (۱۳۹۹-۱۴۰۰) به روش رومی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 102-124]
-
شهر یادگیرنده
اولویت بندی شاخص های شهریادگیرنده با استفاده از روش تحلیل عاملی مطالعه موردی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 11-20]
-
شیمی
تحلیل محتوای بخشهای شیمی کتابهای علوم تجربی دورهی ابتدایی بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 21-31]
ص
-
صلاحیت معلمان
بررسی صلاحیت های علمی و تخصصی دبیران ریاضی پایه اول متوسطه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-25]
-
صلاحیت های تخصصی
بررسی صلاحیت های علمی و تخصصی دبیران ریاضی پایه اول متوسطه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-25]
-
صلاحیت های علمی
بررسی صلاحیت های علمی و تخصصی دبیران ریاضی پایه اول متوسطه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-25]
ض
-
ضریب درگیری دانشآموزان
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 1-19]
ط
-
طراحی آموزشی
بررسی میزان انطباق کتاب درسی زیست شناسی پایه یازدهم با معیارهای تألیف سازندهگرایانه [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 57-73]
ع
-
عدم قطعّیت
بررسی دیدگاه های فلسفی فیزیکدانان قرن بیستم [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 74-85]
-
علوم
پرسشگری در آموزش علوم ( ایبسه ) ؛ سطوح و روش ها، همراه با نمونه های انجام شده در دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 61-101]
-
علوم تجربی
تحلیل محتوای بخشهای شیمی کتابهای علوم تجربی دورهی ابتدایی بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 21-31]
-
علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 1-19]
-
عناصر اصلی برنامه درسی
بررسی میزان انطباق کتاب درسی زیست شناسی پایه یازدهم با معیارهای تألیف سازندهگرایانه [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 57-73]
ف
-
فرمالیسم ریاضی
بررسی دیدگاه های فلسفی فیزیکدانان قرن بیستم [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 74-85]
-
فرمول گانینگ فوگ
ارزیابی و سنجش توانایی کتاب درسی علوم تجربی پنجم ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 50-60]
-
فرمول مک لافلین
ارزیابی و سنجش توانایی کتاب درسی علوم تجربی پنجم ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 50-60]
-
فلسفه فیزیک
بررسی دیدگاه های فلسفی فیزیکدانان قرن بیستم [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 74-85]
-
فلوئورسانس
طیفهای جذبی و فلوئورسانس هموگلوبین انسانی در حلالهای دی متیل سولفوکسید و دی متیل آمین [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 1-9]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
مروری براستفاده از فناوری اطلاعات و تکنولوژی آموزشی در یادگیری شیمی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 10-32]
-
فیزیک
اثربخشی حلِ مسئله در آموزش فیزیک [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 1-10]
-
فیزیک مفهومی
بررسی و تحلیل بد مفهومش های دانشجومعلمان جدید الورود رشته آموزش فیزیک [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 84-94]
ک
-
کاتالیزور
مطالعه موضوع پیدایش حیات با محوریت واکنش فورموس برای سنتز کربوهیدراتها [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 48-71]
-
کتاب درسی علوم تجربی پنجم ابتدایی
ارزیابی و سنجش توانایی کتاب درسی علوم تجربی پنجم ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 50-60]
-
کتاب زیست شناسی یازدهم
تحلیل محتوای زیستشناسی پایه یازدهم (۱۳۹۹-۱۴۰۰) به روش رومی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 102-124]
-
کتاب علوم تجربی
تحلیل محتوای مباحث زیستی کتب علوم تجربی پایههای پنجم و ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 72-83]
-
کج فهمی
بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه دوازدهم در مفاهیم اسید – باز، از طریق آزمون تشخیصی سه ردیفی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 59-74]
-
کربوهیدارت
مطالعه موضوع پیدایش حیات با محوریت واکنش فورموس برای سنتز کربوهیدراتها [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 48-71]
گ
-
گاردنر
مقایسه تطبیقی محتوای کُتب ریاضی پایه اول ابتدایی کشورهای آمریکا، ژاپن و ایران، بر اساس هوشهای چندگانه گاردنر [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 32-47]
م
-
مثلثات
بدفهمی های رایج در مثلثات در دوره متوسطه و چند راهکار برای مقابله با آن ها [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 46-58]
-
مسئله
اثربخشی حلِ مسئله در آموزش فیزیک [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 1-10]
-
معیار تألیف کتابهای درسی
بررسی میزان انطباق کتاب درسی زیست شناسی پایه یازدهم با معیارهای تألیف سازندهگرایانه [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 57-73]
-
مفاهیم انتزاعی
پاژیل: فعالیتی برای آموزش معنادار مفاهیم شیمی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 33-49]
-
مقطع متوسطه
بررسی صلاحیت های علمی و تخصصی دبیران ریاضی پایه اول متوسطه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 1-25]
-
مهارت در فیزیک
اثربخشی حلِ مسئله در آموزش فیزیک [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 1-10]
-
مولفه های شهر یادگیرنده
اولویت بندی شاخص های شهریادگیرنده با استفاده از روش تحلیل عاملی مطالعه موردی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 11-20]
ن
-
نرم افزارها
بدفهمی های رایج در مثلثات در دوره متوسطه و چند راهکار برای مقابله با آن ها [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 46-58]
و
-
واژگان کلیدی: سنجش توانایی
ارزیابی و سنجش توانایی کتاب درسی علوم تجربی پنجم ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 50-60]
-
واکنش فورموس
مطالعه موضوع پیدایش حیات با محوریت واکنش فورموس برای سنتز کربوهیدراتها [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 48-71]
-
ویلیام رومی
تحلیل محتوای بخشهای شیمی کتابهای علوم تجربی دورهی ابتدایی بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 21-31]
-
ویلیام رومی
تحلیل محتوای مباحث زیستی کتب علوم تجربی پایههای پنجم و ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 7، شماره 24، 1400، صفحه 72-83]
ه
-
هموگلوبین
طیفهای جذبی و فلوئورسانس هموگلوبین انسانی در حلالهای دی متیل سولفوکسید و دی متیل آمین [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 1-9]
ی
-
یادگیری کاوشگرانه
پاژیل: فعالیتی برای آموزش معنادار مفاهیم شیمی [دوره 7، شماره 23، 1400، صفحه 33-49]
-
یادگیری مادام العمر
اولویت بندی شاخص های شهریادگیرنده با استفاده از روش تحلیل عاملی مطالعه موردی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 22، 1400، صفحه 11-20]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد