آ
-
آزمایش
استفاده از جانوران در آموزش زیستشناسی: انگیزش و چالشها [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 46-56]
-
آزمایش
شیمی آشپزخانهای راهکاری برای انجام فعالیت های عملی شیمی در آموزش مجازی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 57-73]
-
آزمایشگاه ریاضی
آزمایشگاه ریاضی برای دبیرستان و دانشگاه [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 51-62]
-
آشپزخانه
شیمی آشپزخانهای راهکاری برای انجام فعالیت های عملی شیمی در آموزش مجازی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 57-73]
-
آموزش
اثر بخشی آموزش با روش ایفای نقش بر یادگیری مبحث هورمون ها در کتاب زیست شناسی یازدهم رشته علوم تجربی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 50-60]
-
آموزش ریاضی در عصر دیجیتال
آزمایشگاه ریاضی برای دبیرستان و دانشگاه [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 51-62]
-
آموزش زیستشناسی
استفاده از جانوران در آموزش زیستشناسی: انگیزش و چالشها [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 46-56]
-
آموزش سلامت
تحلیل محتوای کتب علوم تجربی پایه های چهارم و پنجم ابتدایی بر اساس شاخص های آموزش سلامت [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 12-25]
-
آموزش شیمی
بررسی مزایا و معایب آموزش مجازی دروس آزمایشگاهی شیمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه استادان و دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 38-49]
-
آموزش مجازی
شیمی آشپزخانهای راهکاری برای انجام فعالیت های عملی شیمی در آموزش مجازی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 57-73]
-
آموزش مجازی
شیوه های نوین آموزش مجازی شیمی و معضلات پیش روی آن [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-9]
-
آموزش مجازی
بررسی مزایا و معایب آموزش مجازی دروس آزمایشگاهی شیمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه استادان و دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 38-49]
-
آموزش نا همزمان
شیوه های نوین آموزش مجازی شیمی و معضلات پیش روی آن [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-9]
-
آموزش همزمان
شیوه های نوین آموزش مجازی شیمی و معضلات پیش روی آن [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-9]
ا
-
اثر راشبا
کنترل اثرراشبا و میدان مغناطیسی بر رفتار زمانی درهمتنیدگی هایبریدی در یک نقطه کوانتومی ناهمسانگرد برای یک حالت اولیه غیردرهمتنیده [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 28-38]
-
اخلاق
استفاده از جانوران در آموزش زیستشناسی: انگیزش و چالشها [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 46-56]
-
استادان
بررسی مزایا و معایب آموزش مجازی دروس آزمایشگاهی شیمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه استادان و دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 38-49]
-
اضطراب
کاهش اضطراب ریاضی با استفاده از روشهای کاربردی و تعاملی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 26-35]
-
انتقال گرما
روشی ساده و قابل اجرا در کلاس درس برای اندازه گیری رسانش گرمایی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 74-80]
-
اندازه گیری
روشی ساده و قابل اجرا در کلاس درس برای اندازه گیری رسانش گرمایی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 74-80]
-
انگیزش
اثر بخشی آموزش با روش ایفای نقش بر یادگیری مبحث هورمون ها در کتاب زیست شناسی یازدهم رشته علوم تجربی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 50-60]
ب
-
بدفهمی
تأثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر کاهش بدفهمی های عبارت های جبری دانش آموزان پایه نهم شهرستان کمیجان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 1-11]
-
بدمفهومش
اثر مدل یادگیری ECIRR با رهیافت معمای تصویری بر کاهش میزان بد مفهومش های دانش آموزان در مفاهیم کار و انرژی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 37-49]
-
بی وزنی
کج فهمی های رایج مفهوم وزن و بی وزنی در آموزش فیزیک [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 10-17]
پ
-
پایه نهم
تأثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر کاهش بدفهمی های عبارت های جبری دانش آموزان پایه نهم شهرستان کمیجان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 1-11]
-
پایه نهم
کاهش اضطراب ریاضی با استفاده از روشهای کاربردی و تعاملی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 26-35]
-
پلتفرم
شیوه های نوین آموزش مجازی شیمی و معضلات پیش روی آن [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-9]
-
پنجم ابتدایی
تحلیل محتوای کتب علوم تجربی پایه های چهارم و پنجم ابتدایی بر اساس شاخص های آموزش سلامت [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 12-25]
-
پیدایش حیات
مرور مختصری بر چهار فصل از کتاب شیمی پیش حیاتی از مواد دوگانه دوست ساده تا مُدلهای پیش سلول [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 36-45]
-
پیرانشهر
تاثیر رویکرد برنامه ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) بر میزان مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 63-74]
-
پیشرفت تحصیلی درس ریاضی
تاثیر رویکرد برنامه ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) بر میزان مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 63-74]
-
پیوند کووالانسی
بررسی کجفهمیهای دانشآموزان پایه نهم از مبحث پیوندهای شیمیایی - مطالعه موردی دانشآموزان رباطکریم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 39-50]
-
پیوندهای شیمیایی
بررسی کجفهمیهای دانشآموزان پایه نهم از مبحث پیوندهای شیمیایی - مطالعه موردی دانشآموزان رباطکریم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 39-50]
-
پیوند یونی
بررسی کجفهمیهای دانشآموزان پایه نهم از مبحث پیوندهای شیمیایی - مطالعه موردی دانشآموزان رباطکریم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 39-50]
ت
-
تجارب زیسته
واکاوی تجارب زیسته یک دانشجو معلم در راستای توسعه حرفه ای [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 81-93]
-
تجربه زیسته
از رؤیا تا واقعیت معلمی؛ واکاوی تجارب زیسته ی یک دانش آموخته ی دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 25-36]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتب علوم تجربی پایه های چهارم و پنجم ابتدایی بر اساس شاخص های آموزش سلامت [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 12-25]
-
تحلیل محتوا
واکاوی محتوای کتاب زیست شناسی، پایه یازدهم دوره دوم متوسطه رشتهی علوم تجربی از منظر تصاویر و متن با استفاده از روش سلوچ و مک تیگو [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 50-62]
-
تدریس
کاهش اضطراب ریاضی با استفاده از روشهای کاربردی و تعاملی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 26-35]
-
تدریس
طراحی آزمایشهای ساده و قابل انجام با کمترین امکانات برای تدریس مفاهیم شیمی دبیرستان مدارس کشور [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 1-14]
-
تشعشعات
بررسی تاثیرات فعالیتهای خورشیدی و تشعشات کیهانی بر تعداد رخداد تصادفات ترافیکی استانهای تهران و البرز [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 1-11]
-
تصادفات
بررسی تاثیرات فعالیتهای خورشیدی و تشعشات کیهانی بر تعداد رخداد تصادفات ترافیکی استانهای تهران و البرز [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 1-11]
-
تلفیق برنامه درسی
بررسی میزان اثربخشی آموزش مباحثی از فیزیک به روش STEM برروی دانش اموزان پایه ی دهم تجربی شهرستان نیشابور [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 18-27]
-
تلفیق برنامه درسی
منظور از آموزشSTEM چیست؟ مروری بر پژوهشهای انجام شده [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 101-110]
-
توسعه حرفه ای
از رؤیا تا واقعیت معلمی؛ واکاوی تجارب زیسته ی یک دانش آموخته ی دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 25-36]
-
توسعه ی حرفه ای
واکاوی تجارب زیسته یک دانشجو معلم در راستای توسعه حرفه ای [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 81-93]
ج
-
جانوران
استفاده از جانوران در آموزش زیستشناسی: انگیزش و چالشها [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 46-56]
-
جرم
کج فهمی های رایج مفهوم وزن و بی وزنی در آموزش فیزیک [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 10-17]
چ
-
چارچوبهای لخت
کج فهمی های رایج مفهوم وزن و بی وزنی در آموزش فیزیک [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 10-17]
-
چهارم ابتدایی
تحلیل محتوای کتب علوم تجربی پایه های چهارم و پنجم ابتدایی بر اساس شاخص های آموزش سلامت [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 12-25]
د
-
دانشجومعلم
بررسی موانع اجرای روش ساختن گرایی(E5) توسط دانشجومعلمان کارورزی در کلاس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 94-100]
-
دانشجومعلمان
بررسی مزایا و معایب آموزش مجازی دروس آزمایشگاهی شیمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه استادان و دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 38-49]
-
دانشگاه فرهنگیان
از رؤیا تا واقعیت معلمی؛ واکاوی تجارب زیسته ی یک دانش آموخته ی دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 25-36]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی مزایا و معایب آموزش مجازی دروس آزمایشگاهی شیمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه استادان و دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 38-49]
-
دانشگاه فرهنگیان
واکاوی تجارب زیسته یک دانشجو معلم در راستای توسعه حرفه ای [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 81-93]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی موانع اجرای روش ساختن گرایی(E5) توسط دانشجومعلمان کارورزی در کلاس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 94-100]
-
درهمتنیدگی هایبریدی
کنترل اثرراشبا و میدان مغناطیسی بر رفتار زمانی درهمتنیدگی هایبریدی در یک نقطه کوانتومی ناهمسانگرد برای یک حالت اولیه غیردرهمتنیده [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 28-38]
-
دروس آزمایشگاهی شیمی
بررسی مزایا و معایب آموزش مجازی دروس آزمایشگاهی شیمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه استادان و دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 38-49]
ر
-
رایانه
آزمایشگاه ریاضی برای دبیرستان و دانشگاه [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 51-62]
-
روایت پژوهی
از رؤیا تا واقعیت معلمی؛ واکاوی تجارب زیسته ی یک دانش آموخته ی دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 25-36]
-
روایت پژوهی
واکاوی تجارب زیسته یک دانشجو معلم در راستای توسعه حرفه ای [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 81-93]
-
روش ساخت گرایی(E5)
بررسی موانع اجرای روش ساختن گرایی(E5) توسط دانشجومعلمان کارورزی در کلاس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 94-100]
-
روش سلوچ و مک تیگو
واکاوی محتوای کتاب زیست شناسی، پایه یازدهم دوره دوم متوسطه رشتهی علوم تجربی از منظر تصاویر و متن با استفاده از روش سلوچ و مک تیگو [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 50-62]
-
رویکرد STEM
بررسی میزان اثربخشی آموزش مباحثی از فیزیک به روش STEM برروی دانش اموزان پایه ی دهم تجربی شهرستان نیشابور [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 18-27]
-
رویکرد آموزش STEM
منظور از آموزشSTEM چیست؟ مروری بر پژوهشهای انجام شده [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 101-110]
-
رویکرد برنامهریزی ترکیبی (محوری و گروهی)
تاثیر رویکرد برنامه ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) بر میزان مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 63-74]
-
رویکردهای نوین آموزشی
بررسی میزان اثربخشی آموزش مباحثی از فیزیک به روش STEM برروی دانش اموزان پایه ی دهم تجربی شهرستان نیشابور [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 18-27]
-
رویکردهای نوین آموزشی
منظور از آموزشSTEM چیست؟ مروری بر پژوهشهای انجام شده [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 101-110]
ز
-
زیست شناسی
اثر بخشی آموزش با روش ایفای نقش بر یادگیری مبحث هورمون ها در کتاب زیست شناسی یازدهم رشته علوم تجربی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 50-60]
س
-
ساختار متن و تصویر
واکاوی محتوای کتاب زیست شناسی، پایه یازدهم دوره دوم متوسطه رشتهی علوم تجربی از منظر تصاویر و متن با استفاده از روش سلوچ و مک تیگو [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 50-62]
-
سیاره زمین
مرور مختصری بر چهار فصل از کتاب شیمی پیش حیاتی از مواد دوگانه دوست ساده تا مُدلهای پیش سلول [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 36-45]
ش
-
شار
بررسی تاثیرات فعالیتهای خورشیدی و تشعشات کیهانی بر تعداد رخداد تصادفات ترافیکی استانهای تهران و البرز [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 1-11]
-
شهرستان کمیجان
تأثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر کاهش بدفهمی های عبارت های جبری دانش آموزان پایه نهم شهرستان کمیجان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 1-11]
-
شیمی
شیمی آشپزخانهای راهکاری برای انجام فعالیت های عملی شیمی در آموزش مجازی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 57-73]
-
شیمی پیش حیاتی
مرور مختصری بر چهار فصل از کتاب شیمی پیش حیاتی از مواد دوگانه دوست ساده تا مُدلهای پیش سلول [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 36-45]
-
شیمی دبیرستان
طراحی آزمایشهای ساده و قابل انجام با کمترین امکانات برای تدریس مفاهیم شیمی دبیرستان مدارس کشور [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 1-14]
ض
-
ضریب رسانش گرمایی
روشی ساده و قابل اجرا در کلاس درس برای اندازه گیری رسانش گرمایی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 74-80]
ط
-
طراحی آزمایشهای ساده
طراحی آزمایشهای ساده و قابل انجام با کمترین امکانات برای تدریس مفاهیم شیمی دبیرستان مدارس کشور [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 1-14]
ع
-
عبارت های جبری
تأثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر کاهش بدفهمی های عبارت های جبری دانش آموزان پایه نهم شهرستان کمیجان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 1-11]
-
علوم تجربی
تحلیل محتوای کتب علوم تجربی پایه های چهارم و پنجم ابتدایی بر اساس شاخص های آموزش سلامت [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 12-25]
-
علوم تجربی ابتدایی دوره دوم
تحلیل محتوای کتب علوم تجربی ابتدایی دوره دوم براساس مولفههای فعال و غیرفعال ارکان دروس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 12-37]
-
علوم نهم
بررسی کجفهمیهای دانشآموزان پایه نهم از مبحث پیوندهای شیمیایی - مطالعه موردی دانشآموزان رباطکریم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 39-50]
-
عملکرد
اثر مدل یادگیری ECIRR با رهیافت معمای تصویری بر کاهش میزان بد مفهومش های دانش آموزان در مفاهیم کار و انرژی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 37-49]
ف
-
فعال یا غیر فعال
تحلیل محتوای کتب علوم تجربی ابتدایی دوره دوم براساس مولفههای فعال و غیرفعال ارکان دروس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 12-37]
ک
-
کاربرد ریاضیات در یادگیری
کاهش اضطراب ریاضی با استفاده از روشهای کاربردی و تعاملی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 26-35]
-
کارورزی3
بررسی موانع اجرای روش ساختن گرایی(E5) توسط دانشجومعلمان کارورزی در کلاس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 94-100]
-
کتاب زیست شناسی2
واکاوی محتوای کتاب زیست شناسی، پایه یازدهم دوره دوم متوسطه رشتهی علوم تجربی از منظر تصاویر و متن با استفاده از روش سلوچ و مک تیگو [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 50-62]
-
کجفهمی
بررسی کجفهمیهای دانشآموزان پایه نهم از مبحث پیوندهای شیمیایی - مطالعه موردی دانشآموزان رباطکریم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 39-50]
-
کرونا
شیمی آشپزخانهای راهکاری برای انجام فعالیت های عملی شیمی در آموزش مجازی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 57-73]
-
کلاس های چندپایه
تاثیر رویکرد برنامه ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) بر میزان مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 63-74]
-
کلید واژه: تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتب علوم تجربی ابتدایی دوره دوم براساس مولفههای فعال و غیرفعال ارکان دروس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 12-37]
-
کنترل شونفیلد
تأثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر کاهش بدفهمی های عبارت های جبری دانش آموزان پایه نهم شهرستان کمیجان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 1-11]
-
کووید-19
بررسی مزایا و معایب آموزش مجازی دروس آزمایشگاهی شیمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه استادان و دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 38-49]
ل
-
لکه
بررسی تاثیرات فعالیتهای خورشیدی و تشعشات کیهانی بر تعداد رخداد تصادفات ترافیکی استانهای تهران و البرز [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 1-11]
م
-
مدل یادگیری ECIRR
اثر مدل یادگیری ECIRR با رهیافت معمای تصویری بر کاهش میزان بد مفهومش های دانش آموزان در مفاهیم کار و انرژی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 37-49]
-
معمای تصویری
اثر مدل یادگیری ECIRR با رهیافت معمای تصویری بر کاهش میزان بد مفهومش های دانش آموزان در مفاهیم کار و انرژی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 37-49]
-
مقاله مروری
مرور مختصری بر چهار فصل از کتاب شیمی پیش حیاتی از مواد دوگانه دوست ساده تا مُدلهای پیش سلول [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 36-45]
-
مهارت اجتماعی
تاثیر رویکرد برنامه ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) بر میزان مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 63-74]
-
مهارتهای مورد نیاز
منظور از آموزشSTEM چیست؟ مروری بر پژوهشهای انجام شده [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 101-110]
-
مواد عایق
روشی ساده و قابل اجرا در کلاس درس برای اندازه گیری رسانش گرمایی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 74-80]
-
مواد نیمهعایق
روشی ساده و قابل اجرا در کلاس درس برای اندازه گیری رسانش گرمایی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 74-80]
-
میدان مغناطیسی
کنترل اثرراشبا و میدان مغناطیسی بر رفتار زمانی درهمتنیدگی هایبریدی در یک نقطه کوانتومی ناهمسانگرد برای یک حالت اولیه غیردرهمتنیده [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 28-38]
ن
-
نرم افزار
شیوه های نوین آموزش مجازی شیمی و معضلات پیش روی آن [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-9]
-
نقش بازی کردن
اثر بخشی آموزش با روش ایفای نقش بر یادگیری مبحث هورمون ها در کتاب زیست شناسی یازدهم رشته علوم تجربی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 50-60]
-
نقطه کوانتومی
کنترل اثرراشبا و میدان مغناطیسی بر رفتار زمانی درهمتنیدگی هایبریدی در یک نقطه کوانتومی ناهمسانگرد برای یک حالت اولیه غیردرهمتنیده [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 28-38]
-
نگرش
اثر مدل یادگیری ECIRR با رهیافت معمای تصویری بر کاهش میزان بد مفهومش های دانش آموزان در مفاهیم کار و انرژی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 37-49]
و
-
وزن
کج فهمی های رایج مفهوم وزن و بی وزنی در آموزش فیزیک [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 10-17]
-
ویلیام رومی
تحلیل محتوای کتب علوم تجربی ابتدایی دوره دوم براساس مولفههای فعال و غیرفعال ارکان دروس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 12-37]
ی
-
یادگیری
اثر بخشی آموزش با روش ایفای نقش بر یادگیری مبحث هورمون ها در کتاب زیست شناسی یازدهم رشته علوم تجربی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 50-60]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد