نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمایش استفاده از جانوران در آموزش زیست‌شناسی: انگیزش و چالش‌ها [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 46-56]
  • آزمایش شیمی آشپزخانه‌ای راهکاری برای انجام فعالیت های عملی شیمی در آموزش مجازی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 57-73]
  • آزمایشگاه ریاضی آزمایشگاه ریاضی برای دبیرستان و دانشگاه [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 51-62]
  • آشپزخانه شیمی آشپزخانه‌ای راهکاری برای انجام فعالیت های عملی شیمی در آموزش مجازی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 57-73]
  • آموزش ریاضی در عصر دیجیتال آزمایشگاه ریاضی برای دبیرستان و دانشگاه [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 51-62]
  • آموزش زیست‌شناسی استفاده از جانوران در آموزش زیست‌شناسی: انگیزش و چالش‌ها [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 46-56]
  • آموزش سلامت تحلیل محتوای کتب علوم تجربی پایه های چهارم و پنجم ابتدایی بر اساس شاخص های آموزش سلامت [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 12-25]
  • آموزش مجازی شیمی آشپزخانه‌ای راهکاری برای انجام فعالیت های عملی شیمی در آموزش مجازی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 57-73]
  • آموزش مجازی شیوه های نوین آموزش مجازی شیمی و معضلات پیش روی آن [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-9]
  • آموزش نا همزمان شیوه های نوین آموزش مجازی شیمی و معضلات پیش روی آن [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-9]
  • آموزش همزمان شیوه های نوین آموزش مجازی شیمی و معضلات پیش روی آن [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-9]

ا

  • اثر راشبا کنترل اثرراشبا و میدان مغناطیسی بر رفتار زمانی درهمتنیدگی هایبریدی در یک نقطه کوانتومی ناهمسانگرد برای یک حالت اولیه غیردرهمتنیده [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 28-38]
  • اخلاق استفاده از جانوران در آموزش زیست‌شناسی: انگیزش و چالش‌ها [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 46-56]
  • اضطراب کاهش اضطراب ریاضی با استفاده از روش‌های کاربردی و تعاملی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 26-35]

ب

  • بدفهمی تأثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر کاهش بدفهمی های عبارت های جبری دانش آموزان پایه نهم شهرستان کمیجان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 1-11]
  • بدمفهومش اثر مدل یادگیری ECIRR با رهیافت معمای تصویری بر کاهش میزان بد مفهومش های دانش آموزان در مفاهیم کار و انرژی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 37-49]
  • بی وزنی کج فهمی های رایج مفهوم وزن و بی وزنی در آموزش فیزیک [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 10-17]

پ

  • پایه نهم تأثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر کاهش بدفهمی های عبارت های جبری دانش آموزان پایه نهم شهرستان کمیجان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 1-11]
  • پایه نهم کاهش اضطراب ریاضی با استفاده از روش‌های کاربردی و تعاملی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 26-35]
  • پلتفرم شیوه های نوین آموزش مجازی شیمی و معضلات پیش روی آن [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-9]
  • پنجم ابتدایی تحلیل محتوای کتب علوم تجربی پایه های چهارم و پنجم ابتدایی بر اساس شاخص های آموزش سلامت [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 12-25]
  • پیدایش حیات مرور مختصری بر چهار فصل از کتاب شیمی پیش حیاتی از مواد دوگانه دوست ساده تا مُدل‌های پیش سلول [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 36-45]
  • پیرانشهر تاثیر رویکرد برنامه ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) بر میزان مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 63-74]
  • پیشرفت تحصیلی درس ریاضی تاثیر رویکرد برنامه ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) بر میزان مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 63-74]
  • پیوند کووالانسی بررسی کج‌فهمی‌های دانش‌آموزان پایه نهم از مبحث پیوندهای شیمیایی - مطالعه موردی دانش‌آموزان رباط‌کریم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 39-50]
  • پیوندهای شیمیایی بررسی کج‌فهمی‌های دانش‌آموزان پایه نهم از مبحث پیوندهای شیمیایی - مطالعه موردی دانش‌آموزان رباط‌کریم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 39-50]
  • پیوند یونی بررسی کج‌فهمی‌های دانش‌آموزان پایه نهم از مبحث پیوندهای شیمیایی - مطالعه موردی دانش‌آموزان رباط‌کریم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 39-50]

ت

  • تجربه زیسته از رؤیا تا واقعیت معلمی؛ واکاوی تجارب زیسته ی یک دانش آموخته ی دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 25-36]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتب علوم تجربی پایه های چهارم و پنجم ابتدایی بر اساس شاخص های آموزش سلامت [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 12-25]
  • تحلیل محتوا واکاوی محتوای کتاب زیست شناسی، پایه یازدهم دوره دوم متوسطه رشته‌ی علوم تجربی از منظر تصاویر و متن با استفاده از روش سلوچ و مک تیگو [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 50-62]
  • تدریس کاهش اضطراب ریاضی با استفاده از روش‌های کاربردی و تعاملی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 26-35]
  • تدریس طراحی آزمایش‌های ساده و قابل انجام با کم‌ترین امکانات برای تدریس مفاهیم شیمی دبیرستان مدارس کشور [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 1-14]
  • تلفیق برنامه درسی بررسی میزان اثربخشی آموزش مباحثی از فیزیک به روش STEM برروی دانش اموزان پایه ی دهم تجربی شهرستان نیشابور [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 18-27]
  • توسعه حرفه ای از رؤیا تا واقعیت معلمی؛ واکاوی تجارب زیسته ی یک دانش آموخته ی دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 25-36]

ج

  • جانوران استفاده از جانوران در آموزش زیست‌شناسی: انگیزش و چالش‌ها [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 46-56]
  • جرم کج فهمی های رایج مفهوم وزن و بی وزنی در آموزش فیزیک [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 10-17]

چ

  • چارچوبهای لخت کج فهمی های رایج مفهوم وزن و بی وزنی در آموزش فیزیک [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 10-17]
  • چهارم ابتدایی تحلیل محتوای کتب علوم تجربی پایه های چهارم و پنجم ابتدایی بر اساس شاخص های آموزش سلامت [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 12-25]

د

  • دانشگاه فرهنگیان از رؤیا تا واقعیت معلمی؛ واکاوی تجارب زیسته ی یک دانش آموخته ی دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 25-36]
  • درهمتنیدگی هایبریدی کنترل اثرراشبا و میدان مغناطیسی بر رفتار زمانی درهمتنیدگی هایبریدی در یک نقطه کوانتومی ناهمسانگرد برای یک حالت اولیه غیردرهمتنیده [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 28-38]

ر

  • رایانه آزمایشگاه ریاضی برای دبیرستان و دانشگاه [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 51-62]
  • روایت پژوهی از رؤیا تا واقعیت معلمی؛ واکاوی تجارب زیسته ی یک دانش آموخته ی دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 25-36]
  • روش سلوچ و مک تیگو واکاوی محتوای کتاب زیست شناسی، پایه یازدهم دوره دوم متوسطه رشته‌ی علوم تجربی از منظر تصاویر و متن با استفاده از روش سلوچ و مک تیگو [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 50-62]
  • رویکرد STEM بررسی میزان اثربخشی آموزش مباحثی از فیزیک به روش STEM برروی دانش اموزان پایه ی دهم تجربی شهرستان نیشابور [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 18-27]
  • رویکرد برنامه‌ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) تاثیر رویکرد برنامه ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) بر میزان مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 63-74]
  • رویکردهای نوین آموزشی بررسی میزان اثربخشی آموزش مباحثی از فیزیک به روش STEM برروی دانش اموزان پایه ی دهم تجربی شهرستان نیشابور [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 18-27]

س

  • ساختار متن و تصویر واکاوی محتوای کتاب زیست شناسی، پایه یازدهم دوره دوم متوسطه رشته‌ی علوم تجربی از منظر تصاویر و متن با استفاده از روش سلوچ و مک تیگو [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 50-62]
  • سیاره زمین مرور مختصری بر چهار فصل از کتاب شیمی پیش حیاتی از مواد دوگانه دوست ساده تا مُدل‌های پیش سلول [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 36-45]

ش

  • شهرستان کمیجان تأثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر کاهش بدفهمی های عبارت های جبری دانش آموزان پایه نهم شهرستان کمیجان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 1-11]
  • شیمی شیمی آشپزخانه‌ای راهکاری برای انجام فعالیت های عملی شیمی در آموزش مجازی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 57-73]
  • شیمی پیش حیاتی مرور مختصری بر چهار فصل از کتاب شیمی پیش حیاتی از مواد دوگانه دوست ساده تا مُدل‌های پیش سلول [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 36-45]
  • شیمی دبیرستان طراحی آزمایش‌های ساده و قابل انجام با کم‌ترین امکانات برای تدریس مفاهیم شیمی دبیرستان مدارس کشور [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 1-14]

ط

  • طراحی آزمایشهای ساده طراحی آزمایش‌های ساده و قابل انجام با کم‌ترین امکانات برای تدریس مفاهیم شیمی دبیرستان مدارس کشور [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 1-14]

ع

  • عبارت های جبری تأثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر کاهش بدفهمی های عبارت های جبری دانش آموزان پایه نهم شهرستان کمیجان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 1-11]
  • علوم تجربی تحلیل محتوای کتب علوم تجربی پایه های چهارم و پنجم ابتدایی بر اساس شاخص های آموزش سلامت [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 12-25]
  • علوم نهم بررسی کج‌فهمی‌های دانش‌آموزان پایه نهم از مبحث پیوندهای شیمیایی - مطالعه موردی دانش‌آموزان رباط‌کریم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 39-50]
  • عملکرد اثر مدل یادگیری ECIRR با رهیافت معمای تصویری بر کاهش میزان بد مفهومش های دانش آموزان در مفاهیم کار و انرژی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 37-49]

ک

  • کاربرد ریاضیات در یادگیری کاهش اضطراب ریاضی با استفاده از روش‌های کاربردی و تعاملی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 26-35]
  • کتاب زیست شناسی2 واکاوی محتوای کتاب زیست شناسی، پایه یازدهم دوره دوم متوسطه رشته‌ی علوم تجربی از منظر تصاویر و متن با استفاده از روش سلوچ و مک تیگو [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 50-62]
  • کج‌فهمی بررسی کج‌فهمی‌های دانش‌آموزان پایه نهم از مبحث پیوندهای شیمیایی - مطالعه موردی دانش‌آموزان رباط‌کریم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 39-50]
  • کرونا شیمی آشپزخانه‌ای راهکاری برای انجام فعالیت های عملی شیمی در آموزش مجازی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 57-73]
  • کلاس های چندپایه تاثیر رویکرد برنامه ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) بر میزان مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 63-74]
  • کنترل شونفیلد تأثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر کاهش بدفهمی های عبارت های جبری دانش آموزان پایه نهم شهرستان کمیجان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 1-11]

م

  • مدل یادگیری ECIRR اثر مدل یادگیری ECIRR با رهیافت معمای تصویری بر کاهش میزان بد مفهومش های دانش آموزان در مفاهیم کار و انرژی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 37-49]
  • معمای تصویری اثر مدل یادگیری ECIRR با رهیافت معمای تصویری بر کاهش میزان بد مفهومش های دانش آموزان در مفاهیم کار و انرژی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 37-49]
  • مقاله مروری مرور مختصری بر چهار فصل از کتاب شیمی پیش حیاتی از مواد دوگانه دوست ساده تا مُدل‌های پیش سلول [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 36-45]
  • مهارت اجتماعی تاثیر رویکرد برنامه ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) بر میزان مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 63-74]
  • میدان مغناطیسی کنترل اثرراشبا و میدان مغناطیسی بر رفتار زمانی درهمتنیدگی هایبریدی در یک نقطه کوانتومی ناهمسانگرد برای یک حالت اولیه غیردرهمتنیده [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 28-38]

ن

  • نرم افزار شیوه های نوین آموزش مجازی شیمی و معضلات پیش روی آن [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-9]
  • نقطه کوانتومی کنترل اثرراشبا و میدان مغناطیسی بر رفتار زمانی درهمتنیدگی هایبریدی در یک نقطه کوانتومی ناهمسانگرد برای یک حالت اولیه غیردرهمتنیده [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 28-38]
  • نگرش اثر مدل یادگیری ECIRR با رهیافت معمای تصویری بر کاهش میزان بد مفهومش های دانش آموزان در مفاهیم کار و انرژی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 37-49]

و

  • وزن کج فهمی های رایج مفهوم وزن و بی وزنی در آموزش فیزیک [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 10-17]