Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
فرایند پذیرش مقالات
اطلاعات آماری نشریه
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 11 (1404)
شماره 40
شماره 39
شماره 38
دوره 10 (1403)
دوره 9 (1402)
دوره 8 (1401)
دوره 7 (1400)
دوره 6 (1399)
دوره 5 (1398)
دوره 4 (1397)
دوره 3 (1396)
دوره 2 (1395)
دوره 1 (1394)
تعداد مقاله
457
تعداد پذیرش
185
تعداد عدم پذیرش
225
متوسط زمان داوری
19
متوسط زمان پذیرش
96
متوسط زمان انتشار (بعد از پذیرش)
305
درصد پذیرش
40
متوسط تعداد داوری
3
مقالات پر بازدید
بررسی کجفهمیهای دانشآموزان دوره متوسطه در یادگیری مفاهیم گرماشیمی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی
افزایش رغبت دانش آموزان به یادگیری درس ریاضی در پایه پنجم ابتدایی (یک مطالعه اقدام پژوهی)
نظریه سازنده گرایی وتبیین آن بهعنوان رویکردی نو در آموزش ریاضی
مروری بر برخی روش های نوین آموزش شیمی در دبیرستان
شماره جاری:
دوره 11، شماره 40، آذر 1404
مقایسه تاثیر دو روش تدریس حل مسئله و روش تدریس سنتی بر میزان یادگیری مفهوم خط و معادلههای خطی در دانشآموزان دختر پایه نهم شهرستان میانه
صفحه
1-24
10.48310/basic.2025.20125.1546
حمید حسن زاده فرد؛ ایوب صمدی
مشاهده مقاله
اصل مقاله
1.32 M
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه فرهنگیان
مدیر مسئول
دکتر علی شیروانی شیری
سردبیر
دکتر محمد جواد کلائی
جانشین سردبیر
دکتر صفیه رضایی
اعضای هیات تحریریه
دکتر امین باقری کراچی
دکتر منصور نمازیان
دکتر احمد شیخی
دکتر فیروزه علویان
دکتر شریف کامیابی
دکتر اعظم غلامی
ویراستار انگلیسی
دکتر علی شیروانی شیری
مدیر داخلی
دکتر فاطمه کاظمی
مدیر فنی
دکتر امیر کریمی گرمسیری
دوره انتشار
فصلنامه
شاپا الکترونیکی
2645-3649
جستجو
جستجوی پیشرفته
بانک ها و نمایه نامه ها
...
ابر واژگان