روش پرسشگری به عنوان یکی از رویکرد های مورد تاکید در آموزش علوم است . روش ایبسه در چهار سطح مختلف تعریف شده است که میزان فعالیت دانش آموزان و معلم در هرکدام متفاوت است. در منابع مختلف روش های متنوعی برای اجرای پرسشگری بیان شده است. در این مقاله روش اجرای ایبسه در مقالات مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. در این مقاله همچنین برای هریک از سطوح پرسشگری اعم از پرسشگری تاییدی ،پرسشگری ساختار یافته ،پرسشگری هدایت شده و پرسشگری باز، یک نمونه از فعالیت های اجرا شده دانشجو معلمان در کلاس های درس پردیس های دانشگاه فرهنگیان به عنوان تجربه های آموزشی معرفی شده است. این مقاله برای دانشجومعلمان، معلمان، آموزشگران معلمین و پژوهشگران حوزه تدریس و یادگیری دارای کاربرد است.
فاضلی ناصر آباد, عبدالکریم. (1400). پرسشگری در آموزش علوم ( ایبسه ) ؛ سطوح و روش ها، همراه با نمونه های انجام شده در دانشگاه فرهنگیان. پویش در آموزش علوم پایه, 7(23), 61-101.
MLA
عبدالکریم فاضلی ناصر آباد. "پرسشگری در آموزش علوم ( ایبسه ) ؛ سطوح و روش ها، همراه با نمونه های انجام شده در دانشگاه فرهنگیان", پویش در آموزش علوم پایه, 7, 23, 1400, 61-101.
HARVARD
فاضلی ناصر آباد, عبدالکریم. (1400). 'پرسشگری در آموزش علوم ( ایبسه ) ؛ سطوح و روش ها، همراه با نمونه های انجام شده در دانشگاه فرهنگیان', پویش در آموزش علوم پایه, 7(23), pp. 61-101.
VANCOUVER
فاضلی ناصر آباد, عبدالکریم. پرسشگری در آموزش علوم ( ایبسه ) ؛ سطوح و روش ها، همراه با نمونه های انجام شده در دانشگاه فرهنگیان. پویش در آموزش علوم پایه, 1400; 7(23): 61-101.