این مقاله به معرفی روش یادگیری معکوس و مزایای آن نسبت به روشهای سنتی و مرسوم در آموزش فیزیک و آزمایشگاه به همراه مصادیق تجربی پرداخته و نکات قابل توجه در برگزاری کلاس معکوس با بکارگیری مهارتهای دانش آموزان در حضور یافتن در فضای مجازی را ارائه داده و نشان میدهد که جابجایی درس و تکلیف علی الخصوص در درس فیزیک و آزمایشگاه میتواند میزان یادگیری، ماندگاری دروس در ذهن و همچنین فعالیت دانشآموزان را در امر آموزش افزایش دهد.
ناموری, الهه , جلیلیان, بهروز , فنون, فرنوش و رضایی, صفیه . (1397). تجربیات آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس. پویش در آموزش علوم پایه, 4(12), 13-20.
MLA
ناموری, الهه , , جلیلیان, بهروز , , فنون, فرنوش , و رضایی, صفیه . "تجربیات آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس", پویش در آموزش علوم پایه, 4, 12, 1397, 13-20.
HARVARD
ناموری, الهه, جلیلیان, بهروز, فنون, فرنوش, رضایی, صفیه. (1397). 'تجربیات آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس', پویش در آموزش علوم پایه, 4(12), pp. 13-20.
CHICAGO
الهه ناموری , بهروز جلیلیان , فرنوش فنون و صفیه رضایی, "تجربیات آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس," پویش در آموزش علوم پایه, 4 12 (1397): 13-20,
VANCOUVER
ناموری, الهه, جلیلیان, بهروز, فنون, فرنوش, رضایی, صفیه. تجربیات آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس. پویش در آموزش علوم پایه, 1397; 4(12): 13-20.